مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/30

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
سریال ترکی روز خوب روز بد
سریال ترکی روز خوب روز بد
2021/12/18

داستان سریال ترکی روز خوب روز بد بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه داستان با حضور الچین سانگو

سریال ترکی روز خوب روز بد با حضور  الچین سانگو , محمد اوزان دولونای , یاسمین آلن و شنای گونلر از  12 سپتامبر 2020 - 17 اکتبر 2020 شبکه Star Tv در 6 قسمت پخش شده است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

خلاصه داستان سریال ترکی روز خوب روز بد

لیلا ( الچین سانگو ) دختر زیبایی  که در روز عروسی اش توسط داماد رها می شود. در حالی که او در آرزوی ازدواج با دوست پسر دوست داشتنی خود سارپ ( محمد اوزان دولونای) است، بدون هیچ توضیحی تنها می ماند.

لیلا نمی فهمد چرا دوست پسرش که او را از دانشگاه می شناسد بدون هیچ حرفی ترکش کرده است. او نمی تواند این وضعیت را بپذیرد و فرض می کند که باید یک توضیح منطقی وجود داشته باشد.

پس از اینکه زندگی لیلا در روز عروسی اش زیر و رو می شود، بازگشت به زندگی عادی برای لیلا بسیار سخت است. در تمام این روزهای سخت، او حمایت مادرش مرال (دریا آلابورا)، پدرش هلیل (هاکان سالینمیش) و دوست صمیمی اش سدا (دنیز ایشین) را در کنار خودش می بیند.

لیلا با پیشنهاد دوستش به عنوان برنامه ریز عروسی شروع به کار می کند و تمام تلاش خود را می کند تا عروسی های زیبایی ترتیب دهد. سورپرایزهای بد در زندگی را دوست ندارد و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کند تا در عروسی هایی که برگزار می کند اتفاق بدی رخ ندهد.

لیلا تمام وقتش را وقف کارش می کند و تصمیم می گیرد رویایی زوج های دیگر را محقق کند تا اتفاقات زندگی اش را فراموش کند.

لیلا با وجود اینکه 5 سال پیش از سارپ جدا شد، هنوز احساس می کند که برای یک رابطه جدید آماده نیست و از قرار ملاقات با کسی امتناع می کند. با وجود اینکه او می گوید که در گذشته همه چیز را فراموش کرده ، اما همچنان سارپ را دوست دارد و امیدوار است که او توضیح منطقی برای ترک او داشته باشد.

بنابراین، لیلا تمام تلاش خود را می کند زمانی که مادر و دوستش می خواهند برای او دوست پسری ترتیب دهند، از شر یک رابطه جدید خلاص شوند.

لیلا پس از 5 سال به یک طراح عروسی بسیار موفق تبدیل می شود. او تبدیل به مهمترین کارمند رئیسش اصلیهان (شنای گورلر  ) می شود اصلیهان به عنوان یک "ملکه" در بین مردم شناخته می شود.

در نهایت لیلا پیشنهاد بسیار خوبی از رئیسش دریافت می کند. او به عنوان  مدیر در شرکت آنها ارتقاء یافت و مسئولیت سازماندهی عروسی ملیسا دختر اصلیان (یاسمین آلن ) را بر عهده می گیرد.

آسلیهان از لیلا می خواهد که عروسی دخترش را به شکلی عالی ترتیب دهد و آن را به "عروسی سال" تبدیل کند.

لیلا نمی داند که قرار است عروسی دوست پسر سابقش را ترتیب دهد. او از روز عروسی آنها هرگز سارپ را ندیده است. سارپ پنج سال است که در انگلیس زندگی می کند و به تازگی به ترکیه بازگشته تا با نامزدش ملیسا ازدواج کند.

از روی تصادف، لیلا و سارپ بعد از 5 سال در روز فارغ التحصیلان دانشگاه با یکدیگر برخورد می کنند. لیلا از دیدن او در مقابل خودش مبهوت می شود. او پس از اطلاع از اینکه سارپ مدیرعامل جدید هتلی است که در آن کار می کند، احساس ناراحتی می کند.

این بار لیلا تصمیم می گیرد از او توضیحی داشته باشد و مستقیماً از او می پرسد که 5 سال پیش چه اتفاقی افتاده است، چرا او را بدون هیچ حرفی رها کرده است و آیا او را تهدید کرده اند که او را ترک  کند یا نه؟

با این حال، سارپ از ارائه توضیح خودداری می کند و می گوید که توضیحات او چیزی را تغییر نمی دهد. او می گوید که الان خیلی دیر است.

سارپ نمی خواهد حقیقت گذشته را فاش کند. او ترجیح می دهد که لیلا از او متنفر باشد تا اینکه او را ببخشند. در عین حال، او نمی خواهد دوباره از همان ماجرا عبور کند و نمی خواهد زن دیگری را در راه ازدواج رها کند.

از این رو سارپ توضیحی نمی دهد و فکر می کند دیگر هرگز لیلا را نخواهد دید.

اما روز بعد لیلا و سارپ دوباره با هم روبرو می شوند. سارپ داماد آینده "عروسی سال" است که توسط لیلا برگزار می شود. این دو جوان با اطلاع از این حقیقت شوکه شده اند اما تمام تلاش خود را می کنند تا دیگران متوجه نشوند که یکدیگر را می شناسند.

لیلا باید تصمیم بزرگی بگیرد که کاملاً بر زندگی او تأثیر بگذارد: سکوت کند، به سازماندهی "عروسی سال" ادامه دهد و در همان هتل با سارپ کار کند  یا بلافاصله به همه این کارها پایان می دهد.

داستان سریال تلویزیونی روز خوب روز بد (iyi gunde kotu gunde) در مورد لیلا است که قرار است عروسی دوست پسر سابقش سارپ را ترتیب دهد که او را در روز عروسی آنها 5 سال پیش رها کرده است.

 آیا لیلا تصمیم خواهد گرفت که شغلش مهمتر از احساساتش است؟

 آیا لیلا موفق می شود سارپ را ببخشد و در آرامش زندگی کند؟

 آیا سارپ در نهایت توضیحی خواهد داد که چرا 5 سال پیش همه چیز را پشت سر گذاشت؟

 آیا سارپ با ملیسا ازدواج می کند یا او را در راه ازدواج رها می کند؟

 

الچین سانگو در نقش لیلا سریال ترکی روز خوب روز بد

محمد اوزان دولونای در نقش سارپ سریال ترکی روز خوب روز بد

یاسمین آلن در نقش ملیسا سریال ترکی روز خوب روز بد

شنای گورلر در نقش اصلیهان سریال ترکی روز خوب روز بد

دنیز ایشین در نقش سدا سریال ترکی روز خوب روز بد

هانده ییلماز در نقش یاسمین سریال ترکی روز خوب روز بد

نام نویسنده : حامد شعبانی
الچین سانگو در سریال ترکی روز خوب روز بد سریال جدید الچین سانگو سریال ترکی روز خوب روز بد کی پخش میشه سریال ترکی روز خوب روز بد چند قسمته بازیگرای زن سریال ترکی روز خوب روز بد بازیگرای سریال ترکی روز خوب روز بد داستان سریال ترکی روز خوب روز بد سریال ترکی روز خوب روز بد
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا