مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
اکستنشن مژه والیوم
اکستنشن مژه والیوم
2020/02/15

اکستنشن مژه والیوم چیست

اکستنشن مژه والیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه است .در این روش بر عکس روش اکستنشن مژه کلاسیک که در بین هر تار مژه طبیعی یک تار مژه قرار میگرفت در این روش در روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار میگیرد.با استفاده از این روش مژه شما حجیم تر نشان داده خواهد شد. و اکستنشن مژه والیوم سبک تر است و دوام بیشتری دارد .

در صورتی از این روش استفاده می شود که مژه های شما بسیار کم پشت باشد و بخواهید چشمان زیباتر و مژه های پرپشت تر داشته باشید . در حال حاظر که این مقاله را می نویسم هزینه این نوع اکستشن بین 400 تا 1 میلیون تومان متغییر است.و با توجه به اینکه در این روش مژه کار باید مژه های اسکستنشن بیشتری نسبت به روش کلاسیک استفاده کند تقریبا سه برابر هزینه بیشتری باید پرداخت کنید .

در هنگام اکستنشن  مژه از چسب مخصوص کاشت مژه استفاده میشود. دیده شده است که بعضی افراد نسبت به این چسب مژه حساسیت نشان داده اند پس بهتر است قبل از اکستنشن  از مژه کار خود بخواهید  یک یا چند مژه را کار کند و در صورت نداشتن حساسیت به چسب مژه کار را ادامه دهد.البته شایان ذکر که چسب های ضد حساسیت در مارک های مختلف موجود است.بعد از اکستنشن  مژه تا 24 ساعت نباید چشمان خود را با آب بشورید تا زمان لازم برای سفت شدن چسب مژه فراهم شود.

بهیچ وجه خودتان اقدام به برداشتن مژه نکنید زیرا امکان دارد به مژه های طبیعی شما آسیب برسد.بهتر است به مژه کاری که این کار را برای شما انجام داده مراجعه کنید .مژه کار می تواند با محلول پاک کننده ای  نام remover eyelash بوسیله یک گوش پاک کن مژه هایتان را به این محلول آغشته کند و بعد از آن چسب حل شده و مژه ها به آسانی کنده میشوند

ماندگاری اکستنشن مژه در روش والیوم حدودا دو هفته است و در صورتی که اکستنشن  مژه توسط مژه کار حرفه ای انجام شود و از مواد مرغوب استفاده شود میتواند از آن سه یا چهار هفته هم استفاده کرد.

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم 2019

اکستنش مژه مگا والیوم

در این مدل ضخامت تارهای مژها های مصنوعی کمتر میشود ولی تعداد بیشتری در فن سازی استفاده میشود.ضخامت مژه ها 0.03 , 0.4 , 0.5 درصد میشود.و در هر فن بین 5 تا 15 تار مو قرار میگیرد.و بیشتر در مدل های Hybrid یا spiky استفاده مشود.Hybrid در لغت یعنی میکس یا ترکیب .ترکیب و میکس اکستنشن والیوم و کلاسیک را Hybrid  میگویند در Hybrid  میتوانید بجای استفاده از اکستنشن کلاسیک از فن بسته استفاده کرد یعنی ترکیبی از فن wide و فن hide .برای اطلاعات بیشتر مقاله اکستنشن مژه هیبریدی را بخوانید

نمونه ای از فن های  hide و wide

اکستنشن مژه مگا ولیوم

مدل اکستنشن مژه مگا ولیوم

آموزش اکستشن والویم 

اکستنشن والیوم یکی از روشهای زیبای اکستنشن محسوب میشود که اینروزها نسبت به سایر اکستنشن ها ( کلاسیک و مگا والیوم) پرطرفدار تر است. در این مدل و روش باید از مژه هایی با ضخامت ۰/۷ و یا ۰/۹ استفاده کرد که قالبا ۰/۷ مورد استفاده قرار میگیرد . در این روش باید فن سازی کنید ( شکل شماره ۱) فن یعنی چسباندن چند تار مژه به یکدیگر که در قسمت انتهایی به هم وصل هستند و در راس با فاصله ی مشخص باز میشوند. در مدل والیوم از فن های دو تایید یعنی دو تار مژه چسبیده بهم که اصطلاحا 2D گفته میشود و سه تایید 3D تا ۶ تایی 6D استفاده میشود بعد از ساختن فنها هر کدام از آنها روی یک تار مژه قرار میگیرد.

اینکه شما فن 2D بسازید یا 5D بسته به درخواست مشتری و سلیقه شماست یعنی اگر ۲ تار بسازید حجم مژه ها کمتر و طبیعی تر دیده میشوند و اگر ۵ تا یی بسازید مژه ها پر تر و مشکی تر دیده میشوند. اندازه طول مژه ها بسته به مپ یا پلانی دارد که انتخاب میکنید یعنی پلانهایی مثل عروسکی ،کیم کارداشیان سنجابی ،گرد و غیره که هر کدام دارای پلان خاص خود هستند .

اکستنشن مژه ولیوم

آموزش صفر تا صد کاشت مژه بصورت کاملا تضمینی توسط صبا شعبانی در موسسه آموزشی لتوس  انجام میشود.توجه داشته باشید بعد از هر دوره آموزشی امکان استخدام در موسسه با حقوق و مزایای عالی وجود دارد .و مدرک معتبر بین المللی مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشوری به دانشجویان عزیز اعطا  میگردد.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09392720612 تماس بگیرید.

در ویدئو زیر اسکتشن مژه ولیوم اموزش داده میشود

نام نویسنده : صبا شعبانی

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم

کاشت مژه

مگا ولیوم

آموزش اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم در تهران

اکستنشن مژه والیوم در منزل

اکستنشن مژه والیوم چگونه است

اکستنشن مژه والیوم چیست

بهترین اکستنشن مژه والیوم

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا