مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/30

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
مژه مصنوعی
مژه مصنوعی
2020/12/20

چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟

چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری  روی چشمانمان باقی بماند؟

مژه های بلند  ظاهر و چشمها را جذاب تر نشان می دهند. یکی از راه های داشتن همچنین ظاهری استفاده از مژه مصنوعی ست.
 برای اینکه ماندگاری مژه های جدید شما بیشتر باشد ، ابتدا آنهایی را انتخاب کنید که مناسب حالت چشم  شما م باشند. سپس از استفاده از محصولات روغنی دوری کنید ، مژه های خود را مرتب تمیز  کنید و از لمس آنها خودداری کنید تا بتوانید آن مژه ها را هفته ها  داشته باشید!

مرحله ی ۱ از ۳
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید.


طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید و دلتان بخواهد از مژه بلند و پرحجم استفاده کنید  ، اما اگر مژه های طبیعی خیلی قوی ندارید و یا چشمانتان ریز است از مژه های خیلی پر پشت و بلند استفاده نکنید  . اگر مژه های ضعیف یا سبک تری دارید ، طول آن را از (0.051 تا 0.076 میلی متر) انتخاب کنید.
برای تعیین استحکام مژه ها ، انها را لمس کنید و ببینید آیا ریزش دارند یا شکننده هستند  . اینها هر دو نشانه ضعف مژه های شماست.


یک قانون  برای انتخاب طول مژه مصنوعی وجود دارد سعی کنید مژه انتخابی ۲ میلی متر بلندتر از مژه های طبیعی خودتان باشد

۲_شکلی را انتخاب کنید که شبیه مژه های طبیعی شما باشد. هر چه شکل اکستنشن یا مژه مصنوعی به مژه های خودتان نزدیکتر باشد ، ماندگاری آنها بیشتر است. اگر مژه های فوق العاده صاف دارید ، مژه ها یی با فر مژه ی چشم خود انتخاب نکنید زیرا مژه های طبیعیتان  بسیار سریعتر از بین می روند. متداولترین فرها ، فر "B" یا "C" هستند ، که متناسب با مژه های مژه طبیعی اکثر افراد است.
کم فر ترین حالت مژه  فرمت  "J" است.
اگر به طور طبیعی مژه های بسیار فر دارید ، فر  "D" یا "L" را انتخاب کنید.

۳_جنس مژه مناسب را بر اساس نوع مژه های خود انتخاب کنید. انتخاب اکستنشن با جنس و کیفیتی که برای مژه های طبیعی شما خیلی سنگین باشد ، باعث می شود زودتر از بین بروند. اکستنشن مژه و مژه مصنوعی به طور معمول  ، ابریشمی یا مینک است. مژه های مصنوعی سنگین ترین هستند ، بنابراین برای افرادی که مژه های طبیعی ضخیم و قوی دارند ، بد نیست ، در حالی که مژه های ابریشمی بسیار سبک و ظریف هستند. 
اگر مطمئن نیستید کدام جنس مژه  برای شما مناسب است ، به مو یا نوع پوست خود فکر کنید. افرادی که پوست نرم تری دارند اغلب موهای ریزتری دارند ، بنابراین ممکن است مثلاً از مژه های ابریشمی استفاده کنند.
مژه های مینک صرف نظر از اینکه مژه های طبیعی شما چگونه است ، برای همه مناسب است. با این حال ، آنها گران ترین نیز هستند .


مرحله ی ۲ از ۳
۱_حتما از یک سرم مژه خوب برای برس کردن و تمیز کردن اکستنشن ها و یا مژه مصنوعی از آلودگی گرد و غبار و چربی استفاده کنید . با این کار اکستنشن های شما دوام بیشتری خواهند داشت و در طول روز بهتر از آلودگی در برابر خاک ، عرق و روغن محافظت میشوند. مثل وقتی که ریمل می زنید ، 1 تا 2 لایه سرم مژه را  روی مژه های خود بکشید. 
برای نتیجه بهتر، روزانه از آن استفاده کنید. اما بطور معمول حداقل باید 2 تا 3 بار در هفته از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر آرایش نمی کنید یا زیاد عرق نمی کنید.
یک سرم مژه خوب حاوی سرم هیالورونیک انتخاب کنید که ضمن محافظت از مژه های شما ، حالت دهی هم می کند.

۲_از ریمل ضد آب استفاده نکنید. خبر خوب این است که به طور معمول ، اکستنشن مژه نیاز به ریمل مژه  را از بین می برد ، زیرا به طور طبیعی بلند و پر به نظر می رسد. با این حال ، اگر هنوز می خواهید از آن استفاده کنید ، از ریمل  ضد آب استفاده نکنید. چون برای تمیز کردن آن نیاز است که خیلی به مژه ها فشار بیاورید و این باعث از بین رفتن و شکستگی موهای مژه میشود.

اگر می خواهید از آسیب دیدن جلوگیری کنید ، ریمل مژه ای انتخاب کنید که دارای برچسب "safe" باشد

۳_ یک پاک کننده آرایش بدون روغن انتخاب کنید. استفاده از روغن بر روی اکستنشن های خود می تواند قدرت چسب را در پایه شل کند. در عوض به دنبال یک پاک کننده آرایشی باشید که پایه آن آب باشد ، مانند یک تمیز کننده مایسل ، یا یکی از محصولات گیاهی مانند آلوئه ورا یا خیار. 
برای پاک کردن آرایش می توانید از شامپوی کودک که فاقد روغن است نیز استفاده کنید. 
از دستمال های تمیزکننده یا  پنبه ای به جای گلوله های پنبه ای استفاده کنید.

۴_ از استفاده از کرم های دور چشم  خود خودداری کنید مرطوب کننده های روغنی چربی را که مژه ها را در جای خود نگه می دارد ، از بین می برد. از کرم ها و سرم هایی که حاوی موادی مانند پارافین یا هر نوع روغنی هستند دوری کنید و از مرطوب کننده صورت خیلی نزدیک به ناحیه چشم استفاده نکنید. 
برای مرطوب کننده هایی که فاقد روغن هستند اما همچنان پوست شما را آبرسانی می کنند ، بدنبال موادی مانند اسید هیالورونیک ، عصاره خیار یا ویتامین E باشید.

۵_مژه های طبیعی خود را با سرم مژه تقویت کنید. هرچه مژه های شما قویتر باشد ، بهتر و طولانی تر می توانند اکستنشن ها و مژه مصنوعی را در جای خود نگه دارند. یکی از راه های تقویت  مژه های طبیعی استفاده از سرم رشد مژه است. آن را روی خط مژه خود تا جایی که ممکن است نزدیک ریشه بکشید ، از گوشه داخلی به بیرون چشم . 
سرم را یک بار در روز یا شب یا صبح استفاده کنید.
بدنبال سرم هایی باشید که حاوی اسیدهای چرب ، پپتیدها یا ویتامین B5 باشند ، که همگی برای رطوبت رسانی ، تقویت و تحریک رشد  مژه مفید هستند .
مراقب باشید سرم در چشم نریزد زیرا باعث تحریک چشم می شود.

مرحله ۳ از ۳
از مژه های خود مراقبت کنید

۱_ اگر لازم است مژه ها را لمس کنید ، به جای مالش ، آنها را با یک براش کوچک شانه کنید.
هنگامی که صورت خود را خشک می کنید یا هنگامی که چشم شما خارش دارد به آرامی این کار را انجام دهید.
 مالش چشم می تواند باعث ریزش مژه ها شود. سعی کنید مژه های خود را زیاد لمس نکنید ، اما در مواردی که مجبور هستید ، به آرامی اینکار را انجام دهید 

در هنگام مالیدن چشم و مژه ها  چربی دست شما به چشم و چسب منتقل میشود و  می تواند آن را سریعتر از بین ببرد.

۲_مژه های خود را روزی 2 بار براش بزنید. این کار را می توانید یک بار در صبح و یک بار در شب انجام دهید. از پایه تا نوک مژه ها براش را بچرخانید تا مژه ها را شانه کرده و هر قسمت کج و نامرتب را درست کنید. 
براش مژه را می توانید در یک فروشگاه زیبایی یا خرده فروشی آنلاین پیدا کنید.

۳_برای از بین بردن تجمع میکروب و پوسته مژه های خود را هر روز تمیز کنید. حتی اگر از آرایش چشم استفاده نکنید ، مژه های شما گرد و غبار را میگیرد  تا از چشمان شما محافظت کند ، بنابراین بسیار کثیف می شوند. یک پنبه  را به یک پاک کننده ملایم و بدون روغن آغشته کنید و آن را روی مژه های خود بکشید تا تمیز شود. 
همچنین می توانید شامپوی مژه را از یک سالن ، فروشگاه زیبایی یا خرده فروشی آنلاین خریداری کنید.
اگر می خواهید مژه ها سریع تر خشک شوند ، به مدت 10 ثانیه روی هر چشم از سشوار با باد ملایم و سرد استفاده کنید. هرگز از حرارت زیاد  استفاده نکنید. 

۴_به پشت یا پهلو بخوابید تا مژه های خود را له نکنید. بدترین حالت خواب برای کسی که از مژه مصنوعی یا اکستنشن دارد  ، روی شکم خوابیدن است . هنگامی که صورت شما به بالش فشار داده می شود ، آن را به مژه ها می مالید و شکل آنها را بهم می ریزد. موقعیتی را انتخاب کنید که صورت شما در برابر بالش نباشد ، مانند پشت یا پهلو با صورت رو به بالا. 
این امر به ویژه در 2 روز اول پس از انجام اکستنشن یا مژه مصنوعی  از زمان خشک شدن چسب بسیار مهم است.
برای محافظت بیشتر از روبالشی ابریشمی استفاده کنید. ابریشم اصطکاک کمتری بین پارچه و مژه های شما ایجاد می کند.

نام نویسنده : صبا شعبانی

ارایش

ارایشگاه

مو

اموزش اکستنشن مژه

آموزش مژه

صبا شعبانی

اکستنشن مژه

مژه

ارایش چشم

خط چشم

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشمهای پف دار اگر پلک پشت چشمانتان پف دار است حتما از اینکه خط چشمتان بالای پلکتان را کثیف میکند و یا اصلا قشنگ و ... ( نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشم های پف دار)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا