مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/04

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
پلانهای اکستنشن مژه
پلانهای اکستنشن مژه
2021/01/21

انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم

انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم

مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم مختلف اکستنشن مژه انجام دهید  از آنجا که هر مشتری اکستنشنی مناسب با مژه ها و حالت چشم خود میخواهد دانستن بحث گریم چشم افراد بسیار مهم است  ، مپ و پلان به شما کمک می کند تا به مجموعه مورد نظر خود دست پیدا کنید. هنگامی که به هنر شناخت و انجام مپ درست اکستنشن مزه تسلط پیدا کردید ، یک قدم به ایجاد مجموعه ای کامل از اکستنشن مژه نزدیک هستید!

اول از همه ، نقشه و مپ مژه چیست؟


نقشه و مپ مژه گام بسیار مهمی در ایجاد مجموعه ای کامل از اکستنشن  مژه برای مشتری شما است. نقشه های مژه نوعی زیر پد چشم است که روی پلک زیرین چشم مشتری قرار می گیرد ، به شما کمک می کند طول و قد تارهای اکستنشن  را در هر قسمت از چشم بدرستی تعیین کنید و مجموعه ای متناسب با ویژگی های چشم مشتری ، شکل چشم و ظاهر مورد نظر شما ایجاد کند. همیشه به خاطر داشته باشید که طول تارهای اکستنشنی را که استفاده می کنید به سلامت مژه ، طول و ضخامت مژه طبیعی خود مشتری بستگی دارد زیرا بیش از حد بارگیری مژه ها باعث آسیب و ریزش زودرس می شود.

چرا باید نقشه را مژه بزنید:

نقشه و مپ مژه به هنگام کار به شما کمک میکند تا بفهمید که در کدام قسمت از چشم از چه طول و اندازه تار مژه مصنوعی باید استفاده کنید 
استفاده از نقشه زیر مژه چشم به شما کمک می کند تا تقارن و تعادل بین هر دو چشم برقرار کنید یعنی همان بحث متعادل سازی و یا قرینه سازی چشمها. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک چشم پر تر از چشم دیگر باشد و دو چشم با یکدیگر تفاوت حجم و قد مژه داشته باشند !
نقشه و مپ مژه همچنین به شما کمک می کند تا به سبک های مختلف اکستنشن متناسب با چشم و ویژگی های صورت مشتری خود برسید.
همچنین به شما کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنید و کار شما سریعتر و با کیفیت تر به اتمام برسد و سراغ مشتری بعدی بروید.

اشکال و انواع گریم چشم


انواع مختلفی از اشکال چشم وجود دارد و بنابراین این بدان معنی است که یک سبک از مژه ها برای همه مناسب نیست. منظور ایجاد مژه های مناسب متناسب با فرم چشم مشتری شما است. چشمان بادامی ، باریک ، گرد ، پف دار معمول ترین شکل چشم است. مهم است که شما در مورد اینکه کدام مدل ها ، طول ها ، ضخامت ها و فرها با هر شکل چشمی بهتر کار می کنند ، یاد بگیرید زیرا این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و زمانی که مشتری نمی داند چه نوع اکستنشن مژه مناسب آنها است ، بسیار مفید است.


در اینجا یک راهنمای ساده برای بهترین اکستنشن مژه برای برخی از اشکال معمول چشم وجود دارد:

چشم بادامی


 چشم بادامی یک شکل چشم بسیار رایج است. اگر بالا و پایین عنبیه شما کمی توسط پلک بالا و پایین پوشانده شود ، این شکل چشم را دارید. اگر می توانید کل عنبیه چشم خود را ببینید ، احتمالاً چشمان شما گرد است. روش دیگر برای دیدن اینکه آیا چشم بادامی دارید این است که آیا چشمان شما در قسمت بیرونی به سمت بالا کشیده شده ؟!.

مژه ها را به چه سبکی پیشنهاد می کنید؟ کسانی که فرم چشم بادامی دارند تقریباً می توانید هر نوع مپ و مدل اکستنشن مژه را برایشان کار کنید. با این حال ، ما کت آی را  پیشنهاد می دهیم. این سبک آن چشم های زیبای شما را کشیده و باز می کند .

چه نوع فری باید استفاده شود؟ شما باید یک فر متوسط ​​که خیلی فر یا صاف نیست انتخاب کنید. فر   D و C  بهترین انتخابها هستند.

چشمان گرد
آیا چشمهای گردی دارم؟ اگر می توانید کل عنبیه چشم خود را ببینید و پلک های شما قسمت بالا یا پایین آن را نمی پوشاند ، چشمان شما گرد است. معمولاً این شکل چشم باز و روشن به نظر می رسد.

مژه ها را به چه سبکی پیشنهاد می کنید؟ برای اطمینان از اینکه چشمان شما به نظر پهن و متعجب نرسد ، باید از حالت فر کم استفاده کنید تا چشم ها خمارتر دیده شوند بیشترین طول مژه را به سمت چشم میانی بیرونی داشته باشد. این باعث افزایش کشیدگی بیشتر چشم ها می شود.

چه نوع فری مناسب است؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم فر B یا C را انتخاب کنید

چشمان پف دار


آیا چشمهایتان  پف دار است؟ همچنین به این مدل چشمها مونولید نیز گفته  می شود. اگر متوجه شده اید که دارای چین و چروکی قابل مشاهده است ، این فرم چشم را دارید. 

مژه ها را به چه سبکی پیشنهاد می کنید؟ این شکل چشم مناسب مژه های فوق العاده فرفری است که طولانی ترین مژه ها را در فاصله حداقل چشم خارجی قرار می دهد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که فرهای  D / L / L + را انتخاب کنید زیرا این فرهای مژه هستند که چشم شما را باز می کنند و به شما مژه های فوق العاده زیبا می دهند!


دو نوع نقشه مژه:

دو مدل نقشه و مپ  مژه ، نقشه مژه چشم باز و نقشه مژه گربه ای است.

، تفاوت چیست؟ روش نقشه مژه چشم باز جایی است که طولانی ترین مژه را متناسب با مردمک چشم مشتری در مرکز چشم و یا همان قسمت میانی  اعمال می کنیم. اکستنشن مژه به تدریج به سمت گوشه داخلی و خارجی خط مژه مشتری کوتاه و کوتاه تر می شود.

نقشه اکستنشن مدل  گربه ای یا کت آی  کمی متفاوت است زیرا شما در قسمت خارجی چشم مشتری باید بلند ترین مژه ها را کار کنید  چندین مجموعه مختلف وجود دارد که می توانید با استفاده از این روش ایجاد کنید مانند نقشه مژه های Cat ،  یا نقشه و مپ مژه های سنجابی که همه ظاهر متفاوتی ایجاد می کنند.

چگونه نقشه مژه را بزنیم:
با علامت گذاری روی پد زیر  چشم مشتری سه ناحیه گوشه داخلی قسمت میانی و گوشه خارجی چشم را سه خط مورب بکشید. 

این سه خط ناحیه های اصلی مپ شما هستند حال میتوانید با توجه به مپ و پلانی که انتخاب کرده اید مابین این سه خط اصلی را با خطوط نقطه نقطه مجددا فاصله گذاری کنید بعد سایزهایی را که در نظر داری  روی کل چشم کار کنید را در بین این خط ها یادداشت کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که مژه ها نباید بیش از 3 میلی متر از مژه های طبیعی مشتری بلند تر باشد و نباید بلند تر  از سایز 8 در گوشه های داخلی استفاده شود  زیرا این امر می تواند باعث تحریک پذیری چشم شود.

نام نویسنده : حامد شعبانی

ارایش

ارایشگاه

مو

اموزش اکستنشن مژه

آموزش مژه

صبا شعبانی

اکستنشن مژه

مژه

ارایش چشم

خط چشم

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشمهای پف دار اگر پلک پشت چشمانتان پف دار است حتما از اینکه خط چشمتان بالای پلکتان را کثیف میکند و یا اصلا قشنگ و ... ( نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشم های پف دار)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا