مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/17

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های مطرح جهان >
سریال see دیدن
سریال see دیدن
2020/05/26

سریال see دیدن با جزئیات کامل و معرفی بازیگران این سریال

سریال دیدن یا see یک سریال فوق العاده جذاب و دیدنی که سال های آینده زندگی انسان ها بر روی کره زمین را نشان می دهد.

این سریال در فصل اول و دارای 8 قسمت قابل دیدن است و همچنان ادامه دارد.

نقش اصلی این سریال را بازیگر سریال گیم آف ترونز و فیلم آکوامن آقای جیسون موموآ Jason Momoa به عهد دارد.نویسنده این مجموعه تلویزیونی استیون نایت Steven Knight و کارگردان این اثر رفرانسیس لارنس Francis Lawrence نیز می باشند. این سریال توسط شرکت اپل تی وی پلاس Apple TV+ در سراسر دنیا پخش و اکران شده است.

 

اما داستان این سریال تخیلی و درام اکشن به 600 سال آینده سرنوشت انسان در کره زمین پرداخته که در اثر یک واقعه آخرزمانی , میکروب و یا ویروسی به انسان منتقل می شود که توانایی دیدن را از همه افراد می گیرد حتی بچه های تازه متولد شده هم فاقد توانایی دیدن هستند با این شرایط انسان ها خود را با طبیعت وقف داده و شروع به زندگی به صورت قیبله ای می کنند.

در این فیلم هر شخص و هر قبیله از توانایی خاصی بهر مند است افرادی راه یاب , برخی جنگجو و برخی دیگر تیراندازان قهار می باشند. سرزمین پادشاهی پایان Payan Kingdom" دارای قبایل مختلف اما با حکمرانی ملکی به نام ملکه کین Queen Kane" با بازی سیلفیا هوکس Sylvia Hoeks" اداره می شود.

 

قبیلهٔ آلکِنی Alkenny tribe که رهبر آن شخصی به نام بابا واس Baba Voss با بازی جیسون موموآ اداره می شود مهمانی ناخوانده را درون خود پذیرا می شود این فرد زنی حامله می باشد به نام ماگرا با بازی

هرا هیلمار Hera Hilmar که توسط شخصی به نام جرلامارل با بازی Joshua Henry" جوشوا هنریبه این قبیله آورده می شود.

 

جرلامارل قبیله راترک می کند اما قبل از رفتن به زنی به نام پاریس Paris " با بازی الفری ووداردAlfre Woodard" راز های را در میان می گذارداما تاروز تولد بچه هایداخل شکم ماگرا نباید در مورد آن با

شخصی دیگر صحبت کند.

 

در طرف دیگر این سریال ملکه کین که پایتخت آنها در پایین دست سد عظیمی قرار دارد و قلعه ملکه هم سازه سد که آب را مهار وبا موتور های عظیمی آب را به روستاها می رساند می باشد آب حکم بقا و ادامه زندگی را دارد که توسط خانواده سلطنتی اداره می شود.

ملکه کین ارتشی قدرت مند دارد که این ارتش علاوه بر دستمزد بعد چند بهار قراردادی می توانند آزاد شده و از ارتش بازنشسته شوند این ارتش توسط فرمانده ای به نام تاماکتی جون Tamacti Jun" با بازی کریستیان کامارگو "Christian Camargo رهبری می شوند.

 

اما داستان سریال دیدن see زمانی جذاب و دیدنی می شود که دو کودک به دنیا آمده ماگرا دارای توانایی دیدن و به عبارتی بینایی کاملی دارند و این موضوع در آن زمان حکم مرگ را دارد چون مردم عقیده دارند دیدن و بینایی یک افسانه است و افرادی که ادعای این را داشته باشند جادوگر هستند و باید کشته شوند.

 

در ادامه با بزرگ شدن دو کودک متولد شده لحظات باورنکردی اتفاق می پیوندد که برای بینندگان این مجموعه غیر قابل پیشبینی است این دو کودک به نام کوفون,Kofun" یک پسر با بازی آرچی مَدِکو, Archie Madekwe و یک دختر به نام هانیوا

Haniwa با بازی Nesta Cooper می باشند

 

بازیگرانی دیگری هم که در این سریال نقش های کلیدی را ایفا می کنند حضور دارند :

 Yadira Guevara-Prip"در نقش کمان شیر Bow Lion عضوی از قبیله آلکِنی که توانایی احساس نشدن توسط افراد و جاسوسی از هر مکانی را دارد به این افراد در سریال سایه گفته می شود.

بازیگر ایرانی سیریال دیدن see

Mojean Aria"موژان آریا در نقش گتر بکس Gether Bax بازیگری از پدر و مادر ایرانی که در استرلیا به دنیا آمده او در این سریال قصد انتقام از باباواس برای کشته شدن خانواده اش توسط او را دارد.

Lauren Glazier لورن گلیزیر در نقش نایری Nyrie یار وفادار ملکه در قلعه که از تمامی رازهای ملکه خبر و در امور حکومت به وی مشاوره می دهد.

 

بیوگرافی بازیگران see و اکانت اینستاگرام بازیگران سریال see:

بیوگرافی Jason Momoa__جیسون موموآ

زاده10 مرداد 1358 ۱ اوت ۱۹۷۹

که وی را با نام جیسون موموآ بیشتر می شناسند ، بازیگر نویسنده و تهیه کننده و یک مدل اهل کشور آمریکا . جیسون فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرده است.زندگی خصوصی و رابطه او با لیزا بونت همسر سابق لنی کراویتز شروع شده جیسون در سال 2005 با لیزا بونت نامزدکرده و حاصل این رابطه یک فرزند دختر به نام لولا یولانی موموآ متولد سال 2007 و یک فرزند پسر به نام ناکائو ولف ماناکائوپو ناماکیها موموآ در سال 2008 هستند.

نکته جالب اینکه :

این زوج خوشبخت در سال 2017 و بعد از 12 سال زندگی مشترک در یک مراسم خصوصی بدون حضور افراد غریبه با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی Sylvia Hoeks--سیلفیا هوکس

سیلویا هوکس (زاده 1 ژوئن 1983) (11 خرداد 1362 ) بازیگر هلندی ومدل سابق که به دلیل نقش هایش در Blade Runner 2049 2017و The Girl in the Spider 2018 بهترین فیلم های بین المللی خود شناخته شده است . هوکس علاوه بر هلندی به آلمانی ، فرانسه و انگلیسی صحبت می کند و درفیلم های  که در آن  با این زبان ها صحبت می کنند ظاهر می شود. هوکس در 14 سالگی توسط مدیریت مدل الیت مورد  ارزیابی قرار گرفت . اولین شغل او پوشش برای Elle Girl بود ،  و او ضمن حضور در دبیرستان چندین سال به عنوان یک مدل  به اروپا سفر کرده است .    

بیوگرافی Hera Hilmar-هرا هیلمار

 زاده 27 دسامبر 1988  6 دی 1367   یک بازیگر ایسلندی. او بازیگر نقش اول  در فیلم 2018 Mortal Engines بود . دیگر نقش های قابل توجه ونسا در سریال  تلویزیونی Demons Da Vinci و Eik در فیلم ایسلندی Life in a Fishbowl است . هیلار دختر کارگردان فیلم هیلمار اودسون  و بازیگر نقش اول بازیگر توری سیگتورسوتوتیر (Þórey Sigþórsdóttir) است.  پدربزرگ او نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر اودور بورنسون  بود .وی در سال 2011 از آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن فارغ التحصیل شد.Hilmar   نامزد دریافت برای جایزه  ادای عنوان بازیگر نقش مکمل زن از سال را در یک نقش اصلی در 2007 برای نقش خود در طوفان ساکت و آرام . بعداً او برنده همین جایزه شد ، دو بار ، ابتدا در سال 2015 به خاطر بازی در نقش Eik in Life in a Fishbowl ، و سپس در سال 2017 به دلیل بازی در نقش آنا در سوگند . او همچنین به عنوان یکی از ستاره های  اروپا در جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال 2015 برگزیده شد ، و همچنین در جشنواره فیلم زوریخ به خاطر نقش خود در  Life in a Fishbowl   ، برنده "special mention  " شد  

بیوگرافی Joshua Henry--جوشوا هنری

جوشوا آنتونی چارلتون هنری (زاده 2 سپتامبر 1984) 11 شهريور 1363 بازیگر و خواننده آمریکایی است . او بیشتر به خاطر تصویرگری هایوود پترسون در موزیکال Kander و Ebb در سال 2010 The Boys پسر اسکاتسبورو شناخته می شود ، برای همین نامزد دریافت جایزه تونی شد . او نقش اول هارون بور را در اولین تور ایالات متحده از همیلتون به تصویر کشید ، پیش از این در تولید شیکاگو که از اواخر سپتامبر 2016 اجراهای خود را آغاز کرد ، بازی کرد . پس از همیلتون، هنری نقش اصلی بیلی بیگلو را در احیای کاروسل در برادوی به تصویر کشید . هنری در وینیپگ ، مانیتوبا ، کانادا متولد شد و در میامی ، فلوریدا ، ایالات متحده بزرگ شده است . وی هم اکنون در هارلم ، شهر نیویورک سکونت دارد . او در ابتدا می خواست مانند مادرش حسابدار شود . با این حال ، او به عنوان هارولد هیل در دبیرستان (مدرسه مسیحی مسیحی فلوریدا ) تولید فیلم "مرد موسیقی" بازیگر شد و با تجربه او نظر خود را تغییر داد. هنری تئاتر را در دانشگاه میامی تحصیل کرد و در سال 2006 فارغ التحصیل شد.وی در اکتبر 2012 با یار دلبند کالج خود ، کاترین استرینگر ازدواج کرد.

بیوگرافی Christian Camargo--کریستیان کامارگو

کریستین کامارگو  متولد مینیک در شهر نیویورک ، پسر بازیگر ویکتوریا ویندام و وندل مینیک است. او نوه بازیگر رالف کامارگو است . وی فارغ التحصیل کالج هوبارت در سال 1992 است . او مدیر برنامه WEOS ، ایستگاه رادیویی عمومی کالج بوده است.کامارگو فارغ التحصیل مدرسه جولیاریمی باشد ، جایی که وی عضو گروه 25 درام بخش (در سالهای 1992 تا 1992) بود. او در سال 1996 در تولید برادوی از Skylight دیوید هار با مایکل گامبون (جایزه جهانی تئاتر) اجرا کرده است کامارگو برای  شرکت در  افتتاحیه تئاتر گلوب شکسپیر در Southbank به انگلستان رفت بود که در آنجا با همسر آینده اش ، بازیگر انگلیسی ، جولیت ریلانس ملاقات کرد در نوامبر 2008 ، کامارگو با جولیت ریلنس ازدواج کرد .

Archie Madekwe-@archmadekwe-بیوگرافی آرچی مَدِکو

بیوگرافی Nesta Cooper_نستا کوپر

نستا کوپرمتولد( دسامبر 11، 1993) 20 شهريور 1372   در کشور کانادا می باشد او بهترین بازیگر زن برای نقش های  خود  دنی بارنز در فیلم   واقعیت بالا و همچنین  شانون در لبه هفده است . از سال 2016 تا 2018 کوپر نقش اصلی شخصیتی به نام  کارلی شانون در سریال مسافران داشت . در سن هفت سالگی، کوپر به کورتنی ، جزیره در  ونکوور نقل مکان کرد، خانواده او تمام تلاش خود را کردند تا او در کودکی ، حرفه ای را در هنر دنبال کند. پس از پایان دوره دبیرستان ، او برای فرصت های بیشتر حضور در  فیلم به ونکوور نقل مکان کرد . او شروع به همکاری با  پیتر ون Auker (برادر آدم مریل ون Auker)، تولید کننده فیلم   واقعیت بالا کرد ، . در 15 اکتبر سال 2017 با شخصی درشت هیکل به نام  جونو ازدواج کزده است

بیوگرافی Yadira Helena Guevara-Prip

Yadira Helena Guevara-Prip (زاده 22 مه 1995)   1 خرداد 1374 بازیگر صحنه و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر به خاطر کارش در Star Trek: Discovery ، Supernatural و See مشهور است .

بیوگرافی Mojean Aria--آریا موژان

آریا در سیدنی استرالیا به دنیا آمده است. او از همان ابتدا کودکی علاقه خود را به بازیگر نشان داده تا جایی که  شروع به آموختن دروس بازیگری از شش سالگی کرده . آریا  در چهارده سالگی در کلاس های پیشرفته (بزرگسالان) در انستیتوی ملی هنرهای نمایشی (NIDA) شرکت می کند . وی در سال 2004 بورس تحصیلی را به دبیرستان هنرهای نمایشی کالج مک دونالد بدست می آورد . در سال 2005 او در فیلم سینمایی Cross Life به کارگردانی کلر مک کارتی ، که در جشنواره فیلم سیدنی به عنوان بهترین فیلم انتخاب شده  نقش اصلی را به عهده داشت. وی بعداً به لس آنجلس نقل مکان کرد.

بیوگرافی Lauren Glazier-لورن گلیزیر

لورن کریستی گلایزر (زاده در Kelowna ، بریتیش کلمبیا ، کانادا) بازیگر سینما و تلویزیون کانادایی است.در سال 2019 ، Glazier به عنوان یک شخصیت عود کننده در فصل 2 درام جنایی نتفلیکس Mindhunter ظاهر شده . Glaziern در درام علمی تخیلی استیون نایت ( see )حضور دارد  . این سریال برای شبکه  Apple TV + تولید می شود.در تاریخ 2 مارس 2018 ، Glazier در فیلم Sparrow Red Fox's Twentieth Century Fox داشت  در نقش جنیفر لارنس و جوئل ادبرتون بازی كرد.  دیگر فیلم های  Glazier شامل Boy Erased ، Gone Girl ، Grace و Frankie و Big Little Lies است..Glazier که  در کانادا  به دنیا  بعداً در موسسه تئاتر و فیلم Le Strasberg در لس آنجلس تحصیل کرد. و در این شهر زندگی کرده است

در این مقاله قصد اسپویل کردن سریال را نداشته و فقط جزئیات اصلی این سریال را برای شما بازگو کردیم و امیدواریم با دیدن این سریال از آن لذت ببرید.

بیوگرافی و اکانت لایو اینستاگرام بازیگران فصل اول سریال دیدن یا see  را برای شما قرار دادیم امید واریم لذت برده باشید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
see دیدن سریال see سریال دیدن سریال جدید سریال خارجی Jason Momoa جیسون موموآ Apple TV  هرا هیلمار Hera Hilmar Joshua Henry جوشوا هنری جرلامارل ملکه کین تاماکتی جون
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آیا سریال فرندز یا دوستان محارم را ترویج می کند؟ روزنامه ترکیه ای دست های برهنه فیبی، ریچل و مونیکا را به دلیل "همجنس گرایی" ... ( سریال فرندز در ترکیه سانسور شده و به عنوان همجنسگرای بخش های از آن حذف شده است)
10 سریال برتر سال 2021 که تا به امروز توانسته در سایت imdb امتیاز بالای بدست آورد.این سریال ها همچنان در حال ساخت هستند و قطعا امتیازات بالا... ( 10 سریال محبوب و جدید خارجی که در حال پخش و ساخت هستند)
ساخت سه سریال جدید بر اساس بازی تاج و تخت (game of thrones) . شبکه تلویزیونی HBO که تولید سریال محبوب و پرهزینه  بازی تاج و تخ... ( سه سریال جدید بر اساس داستان بازی تاج و تخت یا گیم آف ترونز)
پایتخت ۷ ،اسیر دستمزدهای نجومی قرار گرفته و بعید است ساخته شود. پایتخت در ســال 99 یکی پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی و اتفاقات&n... ( پایتخت 7 ساخت می شود یا به پایان راه رسیده است)
نگاهی کامل به قسمت افتتاحیه سریال زخم کاری در قلمرو مکبث و لیدی مکبث (Lady Macbeth) یکی از شخصیت‌های نمایش‌نامهٔ مکبث... ( سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی هانیه توسلی رعنا آزادی ور از روی رمانی با همین نام ساخته شد)
با گسترش ویروس کرونا، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دنباله فیلم شیوع (Contagion)  را می سازد  ممکن است ۹ سال از اکر... ( فیلم سینمایی شیوع که شباهت زیادی به کرونا دارد دوباره ساخته خواهد شد)
آیا فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بازسازی می‌شود؟ هواداران و طرفداران بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) در پی... ( فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت بازسازی می‌شود)
بعد از پایان فیلم بسیار موفق جوکر و دریافت بالاترین جوایز مشخص بود که تاد فیلیپس(Todd Phillips) به زودی فیلم‌ نامه قسمت دوم فیلم ج... ( جوکر 2 در حال ساخت است)
تولید یک سریال جاسوسی با بازی آرنولد شوراتزنگر (Arnold Schwarzenegger)  نتفلیکس (Netflix) سفارش ساخت سریال هشت اپیزودی آرنولد شوار... ( آرنولد شوارتزنگر در یک سریال جاسوسی حضور پیدا کرد)
ژولیت بینوش(Juliette Binoche‎) در سریال آمریکایی راه پله حضور پیدا کرد. ژولیت بینوش درسریال تلویزیونی راه پله در کنار تونی ... ( سریال درام راه‌ پله که به سفارش اچ‌بی‌او مکس و بر مبنای یک داستان جنایی واقعی ساخته می‌شود)
بودجه یک میلیارد دلاری برای ساخت یکی از شاهکارهای سینما سریال ارباب حلقه‌ها سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) س... ( سریال ارباب حلقه ها با بودجه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است)
ایتسیار ایتونیو(به اسپانیایی: ‌‌Itziar ltuno)در۱۸ ژوئن۱۹۷۴در باسائوری اسپانیامتولد شد ودر مدرسه تئاتر باسائوری در رشته بازیگری تحص... ( بیوگرافی ایتسیار ایتونیو بازیگر نقش کمیسر در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
نجوا نیمری(به اسپانیاییNajwa Nimiri): نجوا نیمری هنر پیشه و خواننده اسپانیایی متول ۱۴ فوریه ۱۹۷۲ در پامپلونای اسپانیا متولد شد .او اصالتا... ( نجوا نیمری بازیگر نقش الیشا سیرا در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
استر آسبو(به اسپانیاییEsther Acebo):بازیگر،مجری و گزارشگرمتولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۳(۳۷ساله)در مادرید اسپانیا به دنیا آمد.استر در رشته ی تربیت بدنی... ( بیوگرافی کامل استر آسبو بازیگر سریال خانه کاغذی)
ماریا پدر آسا(به اسپانیاییMaria pedraza): ماریا پدر آسا بازیگر نقش الیسون پارکر در سریال سرقت پول یا خانه کاغذی کیست ؟ ماریا پدر آسا ب... ( بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی)
میگل هران (به اسپانیایی Miguel Herran) :بازیگر اسپانیایی متولد ۲۵ آوریل۱۹۹۶(۱۳۷۵)؛(۲۴ساله) که در شهرمالاگای اسپانیا بدنیا آمد.و فعالیت ... ( بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول)
آلبا گونزالس ویلا (متولد 27 اکتبر 1986)  معروف به آلبا فلورس ، بازیگر اسپانیایی است.   وی بیشتر به خاطر بازی در نقش سارای وا... ( بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist)
بیوگرافی اورسولا کوربرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه پول یا سرقت پول   اورسولا کوربرو دلگادو (متولد 11 آگوست 1989) در شهر ... ( بیوگرافی کامل  اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول)
بیوگرافی بازیگران سریال money heist سرقت پول یا خانه کاغذی بصورت کامل در خدمت شما هستیم بیوگرافی   پدرو آلونسو بازیگر... ( بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول)
مجموعه تلویزیونی خانه کاغذی به زبان اسپانیایی    La casa de papel محصول کشور اسپانیا که در کشور آمریکا به نام سرقت پول &... ( آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا