مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خانواده کارداشیان >
درآمد کایلی جنر
درآمد کایلی جنر
2020/04/04

درآمد کایلی جنر دومین سلبریتی پر درآمد جهان از کجاست؟

Keyli jenner متولد 19 مرداد 1376 در آمریکا , او دومین سلبریتی پر درآمد جهان با درآمد ناخالص ۱۷۰ میلیون دلار در سال گذشته است, همچنین  کایلی جنر پولدارترین عضو خانواده کارداشیان (جنر)  با درآمد یک بیلیون دلار می باشد!

 کایلی جوانترین بیلیونر دنیاست که البته خیلی ها می گویند که این همه ثروت را خودش به تنهایی بدست نیاورده و دلیلش این است که او در یک خانواده ثروتمند بدنیا آمده است اما کایلی می گوید که درآمدش بخاطر کمپانی بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که خود او به تنهایی تاسیس کرده!

 او هزاران دلار را خرج دوستان و خانواده اش می کند و اخیرا به مناسبت تولد مادرش یک فراری  مدل 488 به ارزش 250 هزار دلار به او هدیه داده و همچنین به مناسبت تولد دوست پسرش travis scott یک سفر لاکچری به منطقه Turk و caicos را برنامه ریزی و هزینه کرده است.

 کایلی جنر به تازگی عنوان جوانترین فرد پولدار  جهان را در مجله Forbes از آن خود کرده است او  در سن ۲۱ سالگی ثروتی معادل ۱ بیلیون دلار دارد و ارزش کمپانی آرایشی بهداشتی او 900 میلیون دلار است.

 اما این روزها بیشترین بحث و جدل ها در مورد وی این است  که مردم می گویند او در ثروت و شهرت بدنیا آمده و این دقیقا همان سناریویی هست که اکثر مردم هنگام شنیدن کلماتی مثل ((خود ساخته)) تصور می کنند.

طبق آخرین قرارداد نمایش و شو تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان جنر درآمد این خانواده از این شو در هر فصل حدود 30 میلیون دلار است اما معلوم نیست که این درآمد چگونه بین خودشان تقسیم می شود با این حال کایلی هنوز موفق ترین عضو خانواده از لحاظ ثروت است.

 خواهر بزرگتر او کیم کارداشیان دارای دومین جایگاه از لحاظ درآمد خالص با حدودا  350 میلیون دلار در خانواده می باشد در همین حال مادر کایلی (کریس) درآمدی حدود 90 میلیون دلار دارد.هر عضوی از خانواده کارداشیان ثروت قابل ملاحظه ای دارد.

 اگرچه کایلی بعنوان یک کارداشیان جنر بدنیا آمده اما او حداکثر استفاده را از این شهرت در جهت کسب درآمد می کند.خواهر او کیم کارداشیان نقش اصلی این موفقیت را داشته است.

منبع درآمد کایلی جنر

در واقع منبع اصلی درآمد او از کمپانی آرایشی بهداشتی kylie cosmetics  می باشد. کایلی این شرکت را در سن ۱۷ سالگی با بودجه حدود 250,000 دلاری راه اندازی کرد. اولین کیت های رژ لب مخصوص خودش رو برای فروش عرضه کرد. او می گوید این سرمایه اولیه 250 هزار دلاری را نیز از طریق اسپانسر شدن برای برندهای مختلف دنیای مد و فشن و قراردادهای کاری که مادر کایلی برای او جهت کار در فشن شوها  منعقد می کرده بدست آورده است . همچنین همکاری کایلی با کندال جنر خواهرش برای کار با passun درآمد زیادی را نصیب این دو کرده بود.خواهران کارداشیان همگی برند های مخصوص خود را دارند

 در نتیجه تمامی این قرارداد های کاری پول نقد را به همراه داشته و کایلی توانست تجارت خودش را بدون تامین بودجه خارجی و کمک از کسی راه اندازی کند کاری که بیشتر کارآفرینان قادر به انجام آن نیستند.

 از زمان راه اندازی شرکت کایلی جنر خود به تنهای مالک و همچنین مدیر عامل و مدیر ارشد بازاریابی آن بوده است. شرکت kylie cosmetics در نوامبر سال ۲۰۱۵ رسما شروع به کار کرد و در ابتدا ۳ کیت رژ لب به ارزش ۲۹ دلار را در سایت به معرض فروش گذاشت و در عرض فقط چند دقیقه بفروش رفت. در اولین ماه شروع شکار مبلغ 420 میلیون دلار فروش داشت و تخمین زده می شود که درآمد کایلی از این فروش حدود   60 میلیون دلار پس از کسر مالیات خواهد بود

درآمد کایلی جنر از اینستاگرام

 اما کایلی جنر موفقیت اولیه خودش را در فروش محصولات کمپانی اش به دلیل شهرت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر می داند او قبل از راه انداز کمپانی اش حدود 56 میلیون دنبال کننده داشته  و بعد از ۴ سال فعالیت در این شبکه ها در حال حاضر حدود 168 میلیون دنبال کننده دارد. 

در واقع این شبکه های اجتماعی نیز برای او بسیار درآمد زا هستند. تبلیغاتی که او برای عینک های آفتابی مارک (کوئی) و چای سم زدا و ویتامین های sugar bear hair و خیلی محصولات تجاری دیگر می کند باز هم درآمد او را بیشتر و بیشتر می کند.

و اما از طریق همین شبکه های اجتماعی می توانیم بفهمیم که سبک زندگی کایلی چگونه است و این ثروت هنگفت را چگونه خرج می کند

کایلی جنر چطور پول هایش را خرج میکند؟

 در سال ۲۰۱۶ او اقدام به خرید یک مجموعه ی ۱/۴ هکتاری Hidden hill کرد که شامل یک عمارت ۱۳۰۰ متر مربعی است با ارزش ۱۲ میلیون دلار.

طی دو سال گذشته کایلی حداقل ۵ ملک دیگر را به ارزش کلی ۴۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

و اکنون او به طور قطع فضای لازم را برای نگهداری کلکسیونی از ماشین های مرسدس بنز G_wagon به ارزش ۲۲۵۰۰۰ دلار و لامبورگینی ۴۰۰۰۰۰ دلاری و لندرور ۲۰۰۰۰۰ دلاری که به مناسبت تولد ۱۹ سالگی خود گرفته است و چندین فراری یک بنتلی مشکی و تعدادی رولزرویس  را دارد.

او برای تولد مادرش یک فراری ۴۸۸ به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار را هدیه داد.

و برای تولد دوست پسر خود   تراویس اسکات  یک تور کامل گردشی در مکان تفریحی magic mountains که اجاره اقامت در آنجا از ۱۵۹ دلار شروع می شود را ترتیب داد که البته این جشن تولد در Turks و caicos ادامه داشت اقامتگاه تفریحی این زوج  تا شبی ۲۴۰۰۰ دلار قیمت دارد.

کایلی به خاطر خرج کردن پول زیادی برای دخترش استورمی که اخیرا یک مکان تفریحی و بازی به اسم او و برند خود استورمی تاسیس کرده با انتقادهای زیادی روبروست مثلا carrier کودک استورمی از مارک معروف Gucci و دیگر وسایل او از برند لاکچری Fendi است

 در ویدیوی لایوی که کایلی از کمد کیف های خودش در فضای مجازی به نمایش گذاشت مجموعه ی کاملی از برندهای لاکچری Hermes  هرمس و Birkin به چشم می خورد و وقتی این سوال از کایلی پرسیده شد که اگر خانه اش دچار آتش سوزی بشود و او تنها قادر باشد یک چیز را با خود بردارد آن چه خواهد بود کایلی گفته بود یک کیف Birkin از پوست کروکدیل هاوایی که با طلای ۱۸ عیار و بیش از ۲۰۰ الماس تزئین شده را اول نجات می دهد.همچنین در آنجا کلاه گیس های کایلی که توسط متخصصین زیبایی مو Tokyo styleطراحی و ساخته می شود قرار دارند که هر کدام از آنها حدودا تا ۵۰۰۰ دلار ارزش دارند.

کایلی حاضر است برای زیبایی خود هر مبلغی را پرداخت کند از کلاه گیس های رنگارنگ و گران قیمتش تا مانیکور ۱۲۵ دلاری در Britne tokyoدر لس آنجلس یا سر آشپزهای  ۳۵۰ دلاری برای هر ساعت و یا مارک coco و مژه مصنوعی ۳۰ دلاری برندLilly lash

 در هر حال جوانترین عضو خانواده کارداشیان_جنر خوب می داند چگونه پول در بیاورد و چگونه خرج کند. اما در مورد اینکه آیا کایلی همچنان جایگاه جوانترین میلیارد دنیا را در انحصار خود خواهد داشت یا نه زمان مشخص می کند.

نام نویسنده : صبا شعبانی
کایلی جنر Kylie Jenner خواهر کیم کارداشیان کایلی کارداشیان قد کایلی جنر وزن کایلی جنر عکس کایلی جنر اینستاگرام کایلی جنر شوهر کایلی جنر لباس کایلی جنر بچه کایلی جنر ثروت کایلی جنر پدر کایلی جنر کیم کارداشیان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دنیای مد و فشن همیشه نوع لباس هایی که کیم کارداشیان ۴۲ ساله از آنها استفاده میکند مورد توجه بوده. خیلی از این لباس های ترند سال بوده یا ب... ( تیپ و استایل کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2023 چیست؟)
کیم کارداشیان در گذشته خود را مسیحی معرفی کرده بود. در مصاحبه ای با مجله Vogue در سال 2018، داشت طور مفصل در مورد تجربیات نوجوانی خود از حضو... ( کیم کارداشیان به چه دین و مذهبی اعتقاد دارد)
در سال ۲۰۰۷ بود که پیش نوار مستهجنی منتشر شد از کیم کرداشیان و ری‌جی که احتمالا ری‌جی آن را منتشر کرده بود. کا... ( فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان را چه کسی پخش کرد)
لی‌لی رینهارت  Lili Reinhart  در استوری اینستاگرامش جدیدش به شدت به کیم کارداشیان حمله کرد و او را احمق خطاب کرده: ... ( لی‌لی رینهارت کیم کارداشیان را احمق خواند و به وی بشدت تاخت)
کیم کارداشیان معروف ترین زن جهان  بتازگی دوربین مجله Vogue را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری‌اش در منطقه کالاباساس لس‌آنجلس دعوت کر... ( خانه کیم کارداشیان کجاست برای اولین بصورت کامل نشان داده شد.)
کانی وست شوهر سابق کیم کارداشیان در حال قرار گذاشتن با کلویی کارداشیان خواهر کوچک همسر سابقش است! یک منبع نزدیک به کانیه وست اع... ( رابطه پنهانی کانی وست و کلویی کارداشیان آیا حقیقت دارد؟)
کانیه وست (kanye west) ساعاتی پیش با انتشار پست هایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و اعلام کرد خانواده کارداشیان به او اجازه نمی دهند ب... ( دعوای کانیه وست با کیم کارداشیان شدید شد.کیم کارداشیان کانیه وست را به خانه راه نمی دهد)
کایلی جنر اولین میلیارد خود ساخته جوان و خواهر کیم کارداشیان یکی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر دنیا ,  تعداد فالوورهایش در اینست... ( کایلی جنر محبوب ترین و مشهورترین زن جهان شد اینستاگرام کایلی جنر رکورد زد)
کانیه وست رپر سرشناس و همسر سابق کیم کارداشیان  در موزیک جدیدش به نام «زندگی من هرگز آسان نبوده» در بخشی از آن  ش... ( دعوای کانیه وست و پیت دیویدسون برای کیم کارداشیان کانیه وست میخواهد پیت دیویدسون را بکشد)
کیم کارداشیان  را شاید محبوب ترین زن حال حاضر به توان معرفی کرد هر اتفاقی همراه با نام کیم کارداشیان است اما در چند روز اخیر او با ... ( کیم کارداشیان و مایلی سایرس به جنگ هم رفتند کیم اینستاگرام مایلی را آنفالو کرد)
کانیه وست رپر سرشناس ۴۴ ساله و همسر قبلی کیم کارداشیان در گفتگوی جدیدش اعتراف کرده  به عنوان یک همسر در طول رابطه‌ا... ( کیم کارداشیان و کانیه وست دوباره باهم ازدواج خواهند کرد)
کیم کارداشیان مدل , بازیگر و کارآفرین آمریکایی به‌همراه آندره‌آ رادریتزانی، مالک و سهام دار تیم فوتبال "لیدزیونایتد"... ( کیم کارداشیان به صورت مخفیانه دختران افغانستان را به انگلیس منتقل کرد طالبان کیم کارداشیان را تهدید به مرگ کرده است)
کیم کارداشیان قطعا نامی است که بیشترین دنبال کننده در دنیا را دارد.هر مسئله نام کیم کارداشیان در آن وجود دارد.شاید هر کسی بعد از رسوایی پخش ... ( کیم کارداشیان برنده جایزه نو آور برتر در بین تمام زنان شد)
کیم کارداشیان بعد از جدای از کانی وست شروع به روابط متعددی با اشخاص مختلف کرده است. از وکیل و استاد دانشگاه تا ورزشکار ها و کمدین ها در سنین... ( کیم کارداشیان وارد رابطه ای جدید شد او با همکار خود در شو کمدی جدیدش پیت دیویدسون وارد رابطه شده است)
 محصولات تولیدی کایلی جنرKylie Jenner به شدت بی کیفیت هستند. کایلی جنر شخصیتی که در دنیایی مد بر روی هر چیزی دست بگذارد ، با... ( کایلی جنر محصولاتی به شدت بی کیفیت تولید کرده آیا او قصد سو استفاده از نام خود را داشته است)
کلویی کارداشیان در طول این سال ها با چهره های مشهور زیادی ارتباط داشته است ، از جمله رپرها و ورزشکاران متعددی مانند فرنچ مونتانا ، لمار اودم... ( تمام افرادی که کلویی کارداشیان با آنها رابطه داشته لیستی پر از افراد مختلط)
کایلی جنر مهمان مجله وگ  VOGUE بود که از وی سوالاتی پرسیده شد. ویژه مجله  وگ  برنامه  «۷۳ سوال»... ( مصاحبه کایلی جنر با مجله وگ (Vogue))
هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است. وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراح... ( عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟)
هنگامی که اسم کیم کارداشیان وست برای اولین بار در سال 2011 در صفحات مجله ی فوربس آمد ، او حدود ۶ میلیون نفر فالوور در توییتر داشت درست نفر ب... ( بیلیونری به نام کیم کارداشیان)
کیم کارداشیان و ون جونز Kim Kardashian - Van Jones قرار ازدواج گذاشته اند. دو ماه پس از منتشرش خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش کان... ( کیم کارداشیان در حال ازدواج است با ون جونز)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا