مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/03

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خانواده کارداشیان >
روابط کلویی کارداشیان
روابط کلویی کارداشیان
2021/10/04

تمام افرادی که کلویی کارداشیان با آنها رابطه داشته لیستی پر از افراد مختلط

کلویی کارداشیان در طول این سال ها با چهره های مشهور زیادی ارتباط داشته است ، از جمله رپرها و ورزشکاران متعددی مانند فرنچ مونتانا ، لمار اودم و تریستان تامپسون .

بنیانگذار Good American در وبلاگ خود در ماه می 2016 نوشت: "من موارد مختلف زیادی را در یک مرد جذاب می بینم." بدیهی است ، من باید تا حدی از نظر جسمی جذب شوم ، اما این را واقعاً یاد گرفته ام که آنها  می آیند و می روند اگر آن فرد  شخصیت خوبی نداشته باشد ، ارتباط فیزیکی به سرعت تکراری می شود! "

"من از مردان  شوخ طبع خوشم می آید. کارداشیان نوشت: "من واقعاً ساده ساده هستم ، بنابراین به کسی نیاز دارم که بتواند من را درک کند و به من کمک کند."

" من نمی خواهم او خیلی بیرون از خانه باشد و آنقدر عجیب و غریب باشد که ما از شوخی های مشابهی استفاده نکنیم ، LOL."

مجری سابق Revenge Body ، با این حال ، "داشتن اراده " را به عنوان "جذاب ترین" ویژگی های یک خواستگار عنوان کرد.

در طول 20 فصل حضور خود در KUWTK ، ستاره رئالیست روابط خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت ، از جمله طلاق از لمار اودم ، که در سال 2016 رابطه آنها به پایان شد ، و رسوایی های متعدد تامپسون با دوستانکلویی کارداشیان .

1_ رابطه کلویی کارداشیان با رشاد مک کانتس (Rashad McCants)

کلویی کارداشیان در سال 2009 با این بازیکن NBA وارد رابطه شد. در نوامبر 2009 در قسمت Kourtney and Khloé Take Miami ، the E! کلویی ادعا کرد که مک کانتس به او خیانت کرده است. این ورزشکار بعداً به نیویورک پست گفت که آنها "همه چیز را برای تلویزیون" ساخته اند و این کاملا دروغ ساختگی بود. کلویی کارداشیان دروغگو شیادی است.

2_ رابطه کلویی کارداشیان با دریک وارد (Derrick Ward)

کلویی کارداشیان به طور مختصر با این ورزشکار در زمانی که در سال 2009 در تیم Tampa Bay Buccaneers بازی می کرد قرار گذاشت. این زوج در مکزیک در حالی که 30 سالگی خواهر کورتنی کارداشیان را جشن می گرفتند ، با هم رابطه داشتند. 

3_ رابطه کلویی کارداشیان با لمار اودم (Lamar Odom)

کلویی کارداشیان با بازیکن سابق و ستاره لیکرز لمار اودم در سپتامبر 2009 ازدواج کرد، تنها یک ماه بعد از اولین دیدارشان.

اما این زوج در سال 2013 از هم جدا شدند. کارداشیان در اکتبر 2015 طلاق خود را ازلمار اودم به تعویق انداخت ، زیرا ستاره سابق NBA در یک کلوپ شبانه قانونی در نوادا بیش از حد زیاده روی کرده بود. کارداشیان پس از کمک به بهبودی وی ، برای دومین بار در مه 2016 تقاضای طلاق کرد.

4_ رابطه کلویی کارداشیان با مت کمپ (Matt Kemp)

پس از اولین درخواست طلاق از لمار اودم در سال 2013 ، کلویی کارداشیان با مت کمپ ، ستاره بیس بال رابطه خود را شروع کرد. در دسامبر 2013 ، این زوج با هم در چندین کنسرت شرکت کردند ، از جمله برنامه های دریک ، جان لجند و جی زی. 

5_ رابطه کلویی کارداشیان با ریک فاکس (Rick Fox)

در ماه مه 2015 ، ستاره رئالیست برای مدت کوتاهی با بازیکن بازنشسته NBA ریک فاکس قرار گذاشت. این زوج در یک مکان جذاب مکزیکی کازا وگا در محله شرمن اوکس لس آنجلس قرار گذاشتند. یکی از شاهدان  به Us  گفت: "به نظر می رسید که یک روز خاص باشد" ، آنها تصمیم گرفتند در کنار یکدیگر در یک میز بنشینند. " کلویی خوشحال به نظر می رسید."

6_ رابطه کلویی کارداشیان با جیمز هاردن (James Harden)

کارداشیان پس از جدایی از فرنچ مونتانا برای دومین بار در دسامبر 2014 و رابطه کوتاهش با ریک فاکس ، به سراغ بسکتبالیست جیمز هاردن رفت. این زوج در جشن تولد کانیه وست در ژوئن 2015 ملاقات کردند. این دو در فوریه 2016 پس از اینکه هاردن در ترس از سلامت لمار اودم به حمایت از کلویی کارداشیان کمک کرد ، از هم جدا شدند.

7_ رابطه کلویی کارداشیان با اودل بکهام جونیور (Odell Beckham Jr.)

کلویی کارداشیان در ژوئن 2016 با بازیکن NFL ارتباط داشت ، اما به نظر می رسد رابطه  این دو نفر دقیقاً تاریخ نداشته. یک منبع در آن زمان گفت: "آنها فقط در یک مهمانی معاشقه  کردند."

8_ رابطه کلویی کارداشیان با تری سونگز (Trey Songz)

در ژوئیه 2016 ،کلویی کارداشیان به طور مختصر با تری سانگز رابطه داشت. این زوج برای اولین بار در جشن تولد 32 سالگی او در Dave & Busters در ماه ژوئن مشاهده شدند. یک منبع در آن زمان  به ما گفت: "این جدید است ، اما او از آن لذت می برد."

9_ رابطه کلویی کارداشیان با تریستان تامپسون (Tristan Thompson)

پس از جدایی از جیمز هاردن و رابطه کوتاه وی با تری سونگز ، کلویی کارداشیان در آگوست 2016 توسط BFF Malika Haqq به بازیکن NBA تریستان تامپسون معرفی شد . اوضاع به سرعت عاشقانه شد و این زوج از مکزیک تا میامی به همه جا سفر کردند.

 Us Weekly در سپتامبر 2017 خبر داد که این دو در ماه آوریل منتظر اولین فرزند خود هستند. با این حال ، تامپسون چند روز قبل از موعد مقرر در حال  رابطه با چند زن دستگیر شد .  کلویی  تامپسون را بخشید... اما در فوریه 2019 پس از اینکه این  ورزشکار دوباره در شرایط غیر اخلاقی ... با بهترین دوست کایلی جنر ، جوردین وودز در یک خانه با چندین زن دیگر دستگیر شد ، برای همیشه توسط کلویی کارداشیان کنار گذاشت شد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
قد کلویی کارداشیان فیلم کلویی کارداشیان عشق کلویی کارداشیان بچه کلویی کارداشیان عکس کلویی کارداشیان شوهر کلویی کارداشیان کلویی کارداشیان خواهر کیم کارداشیان کلویی کارداشیان کیست روابط کلویی کارداشیان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دنیای مد و فشن همیشه نوع لباس هایی که کیم کارداشیان ۴۲ ساله از آنها استفاده میکند مورد توجه بوده. خیلی از این لباس های ترند سال بوده یا ب... ( تیپ و استایل کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2023 چیست؟)
کیم کارداشیان در گذشته خود را مسیحی معرفی کرده بود. در مصاحبه ای با مجله Vogue در سال 2018، داشت طور مفصل در مورد تجربیات نوجوانی خود از حضو... ( کیم کارداشیان به چه دین و مذهبی اعتقاد دارد)
در سال ۲۰۰۷ بود که پیش نوار مستهجنی منتشر شد از کیم کرداشیان و ری‌جی که احتمالا ری‌جی آن را منتشر کرده بود. کا... ( فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان را چه کسی پخش کرد)
لی‌لی رینهارت  Lili Reinhart  در استوری اینستاگرامش جدیدش به شدت به کیم کارداشیان حمله کرد و او را احمق خطاب کرده: ... ( لی‌لی رینهارت کیم کارداشیان را احمق خواند و به وی بشدت تاخت)
کیم کارداشیان معروف ترین زن جهان  بتازگی دوربین مجله Vogue را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری‌اش در منطقه کالاباساس لس‌آنجلس دعوت کر... ( خانه کیم کارداشیان کجاست برای اولین بصورت کامل نشان داده شد.)
کانی وست شوهر سابق کیم کارداشیان در حال قرار گذاشتن با کلویی کارداشیان خواهر کوچک همسر سابقش است! یک منبع نزدیک به کانیه وست اع... ( رابطه پنهانی کانی وست و کلویی کارداشیان آیا حقیقت دارد؟)
کانیه وست (kanye west) ساعاتی پیش با انتشار پست هایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و اعلام کرد خانواده کارداشیان به او اجازه نمی دهند ب... ( دعوای کانیه وست با کیم کارداشیان شدید شد.کیم کارداشیان کانیه وست را به خانه راه نمی دهد)
کایلی جنر اولین میلیارد خود ساخته جوان و خواهر کیم کارداشیان یکی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر دنیا ,  تعداد فالوورهایش در اینست... ( کایلی جنر محبوب ترین و مشهورترین زن جهان شد اینستاگرام کایلی جنر رکورد زد)
کانیه وست رپر سرشناس و همسر سابق کیم کارداشیان  در موزیک جدیدش به نام «زندگی من هرگز آسان نبوده» در بخشی از آن  ش... ( دعوای کانیه وست و پیت دیویدسون برای کیم کارداشیان کانیه وست میخواهد پیت دیویدسون را بکشد)
کیم کارداشیان  را شاید محبوب ترین زن حال حاضر به توان معرفی کرد هر اتفاقی همراه با نام کیم کارداشیان است اما در چند روز اخیر او با ... ( کیم کارداشیان و مایلی سایرس به جنگ هم رفتند کیم اینستاگرام مایلی را آنفالو کرد)
کانیه وست رپر سرشناس ۴۴ ساله و همسر قبلی کیم کارداشیان در گفتگوی جدیدش اعتراف کرده  به عنوان یک همسر در طول رابطه‌ا... ( کیم کارداشیان و کانیه وست دوباره باهم ازدواج خواهند کرد)
کیم کارداشیان مدل , بازیگر و کارآفرین آمریکایی به‌همراه آندره‌آ رادریتزانی، مالک و سهام دار تیم فوتبال "لیدزیونایتد"... ( کیم کارداشیان به صورت مخفیانه دختران افغانستان را به انگلیس منتقل کرد طالبان کیم کارداشیان را تهدید به مرگ کرده است)
کیم کارداشیان قطعا نامی است که بیشترین دنبال کننده در دنیا را دارد.هر مسئله نام کیم کارداشیان در آن وجود دارد.شاید هر کسی بعد از رسوایی پخش ... ( کیم کارداشیان برنده جایزه نو آور برتر در بین تمام زنان شد)
کیم کارداشیان بعد از جدای از کانی وست شروع به روابط متعددی با اشخاص مختلف کرده است. از وکیل و استاد دانشگاه تا ورزشکار ها و کمدین ها در سنین... ( کیم کارداشیان وارد رابطه ای جدید شد او با همکار خود در شو کمدی جدیدش پیت دیویدسون وارد رابطه شده است)
 محصولات تولیدی کایلی جنرKylie Jenner به شدت بی کیفیت هستند. کایلی جنر شخصیتی که در دنیایی مد بر روی هر چیزی دست بگذارد ، با... ( کایلی جنر محصولاتی به شدت بی کیفیت تولید کرده آیا او قصد سو استفاده از نام خود را داشته است)
کایلی جنر مهمان مجله وگ  VOGUE بود که از وی سوالاتی پرسیده شد. ویژه مجله  وگ  برنامه  «۷۳ سوال»... ( مصاحبه کایلی جنر با مجله وگ (Vogue))
هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است. وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراح... ( عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟)
هنگامی که اسم کیم کارداشیان وست برای اولین بار در سال 2011 در صفحات مجله ی فوربس آمد ، او حدود ۶ میلیون نفر فالوور در توییتر داشت درست نفر ب... ( بیلیونری به نام کیم کارداشیان)
کیم کارداشیان و ون جونز Kim Kardashian - Van Jones قرار ازدواج گذاشته اند. دو ماه پس از منتشرش خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش کان... ( کیم کارداشیان در حال ازدواج است با ون جونز)
اندی کوهن(Andy Cohen) و خانواده کارداشیان(kardashian family) اندی کوهن مجری آمریکایی (۵۲ ساله) بتازگی در مصاحبه‌ای درباره قو... ( کارداشیان ها قوانین سختی را برای ورود به خانه خود دارند)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا