مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های عرب زبان >
بیوگرافی هیفا وهبی
بیوگرافی هیفا وهبی
2021/10/03

هیفا وهبی خواننده و بازیگر لبنانی بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همراه با عکس

هیفا وهبی کیست؟

هیفا وهبی در 10 مارس 1976 (20 اسفند 1354) در شهر ماهرونا در جنوب  کشور لبنان متولد شد. پدرش ، محمد وهبه ، ملیت لبنانی دارد و مادرش ، خانم عبدالعزیز ابراهیم ، ملیت مصری.

او یک برادر به نام احمد وهبی و سه خواهر  به نام های علیا وهبی ، حنا یموت و خواننده رولا یاموت دارد. حیفا در نوجوانی با مادرش زندگی می کرده و در یک مدرسه شبانه روزی درسش را ادامه داده است ، اما تحصیلات دانشگاهی خود را تکمیل نکرد و اخراج شده است.(شایعاتی هست که با مدیر مدرسه در نوجوانی رابطه داشته و به این دلیل اخراج شده است)

بیوگرافی هیفا وهبی

هیفا وهبی خواننده و هنرپیشه با اصلیتی لبنانی - مصری  که به دلیل ظاهر متمایز و زیبایی جذابش شهرت دارد. آثار او در زمینه های مختلف هنری بسیار زیاد است و توانست برنده جوایز و عناوین زیادی در صنعت موسیقی شود.

هیفا وهبی یکی از مهمترین افراد مشهور در جهان عرب به شمار می رود که شهرتش به سراسر جهان رسیده است. هیفا وهبی به دلیل زیبایی و لباس های که به تن می کند  همیشه چهره ای بحث برانگیز بوده است . او همیشه توجه ها را به خود جلب کرده است.

فیلم و سریال های هیفا وهبی

هیفا وهبی راه زیادی و سختی را برای رسیدن به شهرت طی کرد ، او   با شرکت در مسابقه زیباترین زن  لبنان کار خود را شروع کرد و در نوجوانی  در بسیاری از کلیپ های ویدیویی به عنوان مدل  کار کرد تا به تدریج پیشرفت کرد و به آنچه که امروز هست رسید. او آهنگ های بسیار زیادی را اجرا کرده که ملودی  آنها در ذهن مخاطب ماندگار شده است.

هیفا وهبی در بسیاری از پروژه های سینمایی و سریال ها بازی کرد  و توانست در عرصه بازیگری هم  به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند ، به ویژه در فیلم های "دوکان شحاته" و "حلوت روح". 

او در بسیاری از کشورهای عربی کنسرت اجرا کرده است  و در میان اعضای هیئت داوران برنامه "شلکاک مش غریب" ، که از شبکه MBC پخش می شود به عنوان داور  شرکت کرده است.

دین هیفا وهبی چیست؟

هیفا وهبی یک مسلمان شیعه است که وقتی بعضی جریان ها از وی انتقاد کردند که چرا لباس های اندام نما می پوشد او اعلام کرد این حرفه اوست و کسی نمی تواند بین خدا, دین و اعتقادات او قرار بگیرد.

قد و وزن هیفا وهبی

قد هیفا وهبی  163 سانتی متر و  وزنش 61 کیلوگرم می باشد او به شدت به اندامش در جهان عرب محبوب و معروف است.

آهنگ و آلبوم های هیفا وهبی

آلبوم ها : هو الزمان 2002 ، من می خواهم 2005 زندگی کنم ، پروانه الوادی 2006 ، حبیبی آنا 2008 ، بی بی حیفا 2010 ، Miss Universe 2012 ، Hawa 2018.

مشهورترین آهنگ ها: من حیفا هستم ، بوس الواوا ، راجب ، درباره او بگو ، توتا ، من می گویم دوستت دارم ای ابن حلال.

ثروت هیفا وهبی

دارایی خالص هیفا وهبی 57 میلیون دلار تخمین زده شده است اما باید توجه داشت این فقط ثروت خاص وی می باشد همسر هیفا وهبی از ثروت مندترین افراد جهان است و دارایی وی با هیفا وهبی تقسیم می شود

روابط هیفا وهبی

هیفا وهبی در سن پایین و به شیوه سنتی با پسر عموی خود نصر فیاض ازدواج کرد و تنها دختر خود زینب را به دنیا آورد ، اما ازدواج آنها دوام نیاورد و وی در سال 1998 پس از تولد دخترش زینب از وی جدا شد.

در آوریل 2009 ، حیفا با احمد ابوهاشما ، تاجر مصری ازدواج کرد. ازدواج آنها سه سال و نیم به طول انجامید و در نوامبر 2012 از یکدیگر جدا شدند.

اینستاگرام هیفا وهبی

هیفا وهبی در اینستاگرامش با 8.3 میلیون دنبال کننده عکس های از خودش و پروژهایی که در آنها حضور دارد با طرفدارانش به اشتراک می گذارد

عکس هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی با کت شلوار سفید زنانه

هیفا وهبی با شلور مشکی

عکس کودکی هیفا وهبی

هیفا وهبی

هیفا وهبی با شلوار جین

لباس هیفا وهبی

نام نویسنده : حامد شعبانی
وزن هیفا وهبی اندام هیفا وهبی قد هیفا وهبی هیفا وهبی کجایی است شوهر هیفا وهبی روابط هیفا وهبی فیلم هیفا وهبی ویدیو هیفا وهبی آهنگ های هیفا وهبی عکس هیفا وهبی هیفا وهبی
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
Sima
خیلی دوسش دارم
حامد شعبانی
ممنون از کامنت پر مهرتون
اخبار مرتبط
خواننده مشهور لبنانی هیفا وهبی بار دیگر در اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب  قرار گرفت. وهبی از نظر تعداد فالوورها د... ( هیفا وهبی در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب)
احلام الشمسی خواننده زن عرب که نامش در جامعه عرب مثال زدنی است را بیشتر بشناسیم احلام  که بیشتر با نام خانوادگی احلام بنت علی ب... ( احلام الشمسی محبوب ترین خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن ثروت روابط همراه با عکس)
نوال الزغبی، ستاره موسیقی پاپ لبنان و جامعه عرب زبان، پس از درخواست دولت لبنان برای جلوگیری, انتقاد از سیاستمداران، سندیکای هنرمند... ( نوال الزغبی خواننده زیبا عرب علیه دولت لبنان شده و به وضع موجود شدید اعتراض کرد)
مدیر سابق هیفا وهبی به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این خواننده لبنانی دستگیر شد محمد وزیری مدیر سابق هیفا وهبی خواننده لبنانی اوایل ه... ( هیفا وهبی ازدواج کرده است؟سرقت از هیفا وهبی و ادعای ازدواج با وی توسط وکیلش)
هیفا وهبی در میان زیباترین زنان جهان در سنین مختلف   هیفا وهبی ، خواننده , مدل و ستاره لبنانی ، همچنان در سطح جامعه عرب... ( هیفا وهبی در بین 30 زن زیبایی جهان در سنین مختلط قرار گرفت.چه کسانی با هیفا وهبی مبارزه می کردند)
شوهر نانسی عجرم متهم به "قتل عمدی" است که به عنوان یک اقدام مشروع دفاع از خود شناخته می شود پیش از این سرویس پخش عربی ShahidVIP... ( نانسی عجرم و شوهرش فادی الهاشم از اتهام قتل عمد تبرئه شدند آیا واقعا بی گناه بودند؟)
هدی قطان 185000 دلاری برای پست حمایتی در اینستاگرام که فقط یک شب قرار بگیرد رد کرد.   هدی قطان، وبلاگ نویس و کارآفرین لوازم ... ( هدی قطان پیشنهاد 185000 دلاری برای یک شب را با نگاه به وجدانم سریعا رد کردم)
10 نکته ای که در مورد میریام فارس نمی دانستید. اگر هنوز با میریام فارس  آشنا نشده اید  ، به خودتان لطف کنید. او ... ( 10 نکته در مورد میریام فارس خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن و روابط)
مایا دیاب  خواننده ، مجری تلویزیونی ، مدل و بازیگر لبنانی ، که از بدو ورود قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است. درباره مایا... ( مایا دیاب خواننده مجری و مدل لبنانی بیوگرافی ایسنتاگرام تحصیلات و روابط همراه با عکس)
کارمن فراگوسو Carmen Fragoso کیست؟ به احتمال زیاد کیلیپ رقص این هنرمند را با آهنگ خانم ویزیری تتلو دیده اید. اما رقصنده آهنگ خانم... ( کارمن فراگوسو رقصنده کلیپ خانم وزیری امیر تتلو کیست؟بیوگرافی اینستاگرام کیلیپ)
10 تا از زیباترین خوانندگان زن عرب  که  در جامعه اعراب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در سال های  گذشته برخی از زنان عرب پ... ( 10 خواننده زیبای عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن تحصیلات همراه با عکس)
سریال عروس بیروت که ساخت کشور لبنان می باشد با سرمایگذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و شبکه ام بی سی ساخته شده است.این سریال بازسازی... ( بیوگرافی كارمن بصيبص در سریال عروس بیروت ( عکس ))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا