مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/03

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
برترین مدل های دنیا >
داستان زوزیبینی تونزی میکله زیبایی 2019
داستان زوزیبینی تونزی میکله زیبایی 2019
2021/05/17

زوزیبینی تونزی ملکه زیبایی سال 2019 از اهدافش می گوید

"زوزی تونزی "از تجربیاتش  هنگامی که میس وورد بود برایمان میگوید: "من سزاوار پیروزی بودم"

ملکه زیبایی دنیا  خاطرات خود را که پر از هیجان و ناامیدی است برایمان بازگو میکند.

سال ۱۹۷۸ ، مارگارت گاردینر به عنوان اولین زن سیاهپوست آفریقای جنوبی به عنوان Miss Universe انتخاب شد . او تنها ۱۸ سالش بود که این عنوان را از آن خود کرد.در سال ۲۰۱۹ ، Zozibini Tunzi سومین زن از افریقای جنوبی بود که بعنوان میس یونیورز انتخاب شد و امسال او رکورد  طولانی ترین زمان میس یونیورس را در تمام دوران ثبت کرد. در حالی که تونزی در شانزدهم  ماه می  برای تاجگذاری جانشین خود در شصت و نهمین مسابقه میس یونیورس جهان آماده می شود ، او در مورد سلطنت تاریخی خود که پر از هیجان و ناامیدی است با مجله ی "گاردینر" گفتگو می کند.

تونزی می گوید: "من نمی خواستم سرزمینم افریقای جنوبی را ناامید کنم." "من در طول مسابقه اعتماد به نفس داشتم اما مرتب فکر میکردم ،" دمی لی [نل-پیترز] در سال 2017 برنده شد و تامارین [گرین] اولین نائب قهرمانی [در سال 2018] بود. "

ناگهان او احساس فشار در تلاش برای موفقیت برای کشورش را احساس کرد. "من با خانواده ام تماس گرفتم ، خیلی استرس داشتم و ناامید بودم و به آنها گفتم فقط امیدوارم بتوانم جزو 20 نفر برتر باشم."

سرازیر شدن عشق ، نه تنها از طرف کشورش افریقای جنوبی، بلکه از سوی رهبران سیاه پوست تمام صنایع در ایالات متحده امریکا ، دلیل این جشن بود.  

"اپرا وینفری ، میشل اوباما ، ترور نوح ، نائومی کمپبل - همگی صحبتهای من را  وقتی که بعنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شدم در صفحات شبکه های اجتماعی شان منتشر کردند و این برایم شگفت انگیزترین اتفاق زندگیم بود. پیام دختری از یک روستای کوچک در افریقا.

_پیام شما چه بود؟
_"من در جهانی بزرگ شدم که افرادی که شبیه من بودند ، بخاطر رنگ پوست و جنس موهایشان  هرگز زیبا قلمداد نمی شدند. اما امروز این دیدگاه باید متوقف شود. 

برای زنی که اولین خاطراتش نشستن روی دامن مادربزرگش و خواندن کتاب "پیاده روی طولانی به آزادی" از نلسون ماندلا بود ، این اتفاق نشان دهنده تغییر تفکر دنیا درباره فلسفه ی زیبایی بود.

 خوش بینی و قدرت طبیعی او باعث شد تا او ذهن خود را روی اکثریت قریب به اتفاق مردم که ابراز عشق و حمایت خود را به او ابراز میکردند متمرکز کند.

او میگوید : "برای من باورکردنی نیست که مردم می توانند این همه عشق را به شما نشان دهند در حالی که حتی خانواده  و فامیل شما نیستند. مردم از صمیم قلب از من استقبال می کنند - من فکر می کنم این زیباترین شکل عشق است. من خیلی خوشحالم که این حس را تجربه کردم "

تونزی وقتی شنید که دنیا درگیر بیماری همه گیر کرونا شده است ، در اندونزی بود. در زمان بازگشت او به نیویورک - شهر قرنطینه شده بود. 

او میگوید"وقتی بخاطر کرونا اعلام کردند که هر گونه سفری ممنوع است فقط به این فکر میکردم که بعنوان میس یونیورس حالا چگونه میتوانم بدون سفر کردن وظیفه ام را انجام دهم". 

اما او نیز مانند بسیاری دیگر از افراد خود را با شرایط وفق داد و  تیم Miss Universe پلتفرم UniverseUnited را تشکیل داد ، که به او امکان می داد پیام خود را به مخاطبان بین المللی منتقل کند ، مردم را دور هم جمع کند ، البته به صورت مجازی ، و به آنها برای مواجهه با این بیماری کمک کند.

 وی توضیح می دهد: "من از طریق لایوهای اینستاگرام با مردم ارتباط برقرار میکنم .
در بحبوحه این آشفتگی ها ، جورج فلوید کشته شد و مردم در تظاهرات Black Lives Matter به خیابان های ایالات متحده آمدند.

"جنبش BLM فقط یک چیز زودگذر نیست. این زندگی ما به عنوان یک سیاه پوست است. " "اضطراب ، استرس و ناامیدی برای همه  که در طی  بیماری همه گیر کرونا اتفاق افتاده است  ، اما مردم ایستاده اند و از صدای خود استفاده می کنند. نه فقط افراد سیاه پوست یا رنگین پوست بلکه همه. "

 مسابقه میس یونیورس  ۲۰۲۰ به دلیل بیماری کرونا برگزار نشد ، و تونزی تنها ملکه ی زیبایی جهان شد که بیشترین زمان را بعنوان یک ملکه به خود اختصاص داده. 

از نکات قابل توجه دوران سلطنت وی بازگشت به افریقای جنوبی کمی بعد از کسب عنوان قهرمانی بود ، جایی که هزاران نفر در زیر باران بیرون آمدند تا از ملکه خود استقبال کنند.

او قصد دارد پس از تاجگذاری جانشین خود در مزانسی مستقر شود.

او میگوید: "من امیدوارم که ما بتوانیم به کشوری پر از پذیرش و تحمل و صبر تبدیل شویم زیرا ما ملتی زیبا و مهربانترین مردم جهان هستیم."

"در واقع فرصت و  بسترهای زیادی برای دسترسی زنان سیاه پوست به مخاطبان وجود ندارد.
 من به مردم می گویم ، هیچ چیز دور از ذهن نیست ، هیچ چیز فقط برای افراد خاصی نیست و فرصت ها  برای همه انسانها چه سفید چه سیاه باید یکی باشد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
ملکه زیبایی آسیا ملکه زیبایی ایران ویکتوریا سکرت ملکه زیبایی آمریکا ملکه زیبایی سفید پوست ملکه زیبایی سیاه پوست ملکه زیبایی ملکه زیبایی2018 ملکه زیبایی2021 ملکه زیبایی2020 ملکه زیبایی 2019
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ویدیویی از جشن تعیین جنسیت سومین فرزند آدریانا لیما مدل برزیلی و ۴۰ ساله که بیشتر او را به عنوان فرشته ویکتوریا سکیرت میشناسیم وی ... ( آدریانا لیما یک پسر بدنیا خواهد آورد بچه آدریانا لیما پسر است همسر آدریانا لیما کیست)
حتما داخل اینستاگرام عکس های زیادی مشاهده کردید از افرادی که خود را مدل و یا حرفه ای که به آن مشغوا هستند مدلینگ معرفی می کنند با عکس های جذ... ( بیتا طیبی مدل زن ایرانی کیست؟بیوگرافی بیتا طیبی جذاب ترین مدل زن ایرانی)
سوفیا ورگارا، بازیگر,مدل و مجری برنامه امریکاز گات تلنت  در سریال جدید شبکه اینترنتی نتفلیکس حضور خواهد داشت و نقش اصلی شخصیت... ( سوفیا ورگارا در سریال جدیدش نقش ملکه مواد مخدر گریزلدا بلانکو را بازی خواهد کرد)
داستان درگری زین مالک با یولاندا حدید مادر جی جی حدید را تمام خبر گذاری پوشش دادند.درگیری که ابعاد زیادی دارد. سوال های که بوجود آمد و شایعا... ( داستان کامل طلاق زین ملک و جی جی حدید و جدایی آنها توسط یولاندا حدید جی جی حدید خیانت کرده و از شخصی دیگر بچه دار شده است)
مونیکا بلوچی بازیگر و نماد مد ایتالیایی و دخترش دوا کاسل بر جلد شماره ماه ژوئیه Vogue Italia حضور پیدا کردند. به نظر می رسد بلوچی 56 ساله سن... ( مونیکا بلوچی همراه دخترش دیوا بر روی مجله ایتالیایی Vogue)
هایلی بالدوین (بیبر) دختر بازیگر معروف استفان بالدوین و مادرش برزیلی کنیا دئوداتو بالدوین که  به طور ارثی فعالیت بازیگری خود را در... ( هیلی بالدوین بیوگرافی قد وزن روابط ثروت و هرآنچا در مورد هیلی بالدوین و جاستین بیبر وجود دارد)
آدریانا لیما  در ماه نوامبر پس از 20 سال حضور در برند لباس زیر ، از ویکتوریا سکرت بازنشستگی خود را اعلام کرد. او آخرین راهپیمایی  ... ( آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی از ویکتوریا سکرت خدا حافظی کرد)
آدریانا لیما و دوست پسرش ترک تبارش متین هارا پس از یک سال و نیم ، مدل ویکتوریا سکرت از نویسنده ترک جدا شد. اخبار تأیید شده ای وجود دار... ( آدریانا لیما از دوست پسر ترک و مسلمانش جدا شد همراه با عکس)
مدلینگ برای بسیاری حرفه شگفت انگیزی بوده  زیرا با مدیر برنامه ای  مناسب می توان چهره برندهای درجه یک مد را انتخاب کرد. پردرآم... ( 15 سوپر مدل پر درآمد در سال 2021 چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام بیوگرافی)
مهندس اشرفی متولد یکم شهریور هزار و سیصد هفتاد و چهار در تهران متخصص آی تی و دیجیتال مارکتینگ از سال 1387 مالک هلدینگ مهندس اشرفی که تشکیل... ( امیرحسین اشرفی مدل برجسته ایرانی بیوگرافی اینستاگرام تحصیلات شغل)
آندرا متزا کارمونا(Andrew Meza ) ۲۶ ساله از کشور مکزیک برنده عنوان ملکه زیبایی جهان در سال پر از حاشیه  ۲۰۲۱ شد. در این رقابت&zwnj... ( ملکه زیبایی 2021 چه کسی شد)
اگر در اینستاگرام چرخی بزنید بی شک در عرصه مدل و مدلینگ خیلی از افراد را میبینید که خود را به عنوان مدل معرفی می کنند.همگی این افراد خود را ... ( برترین و بهترین مدل های مرد ایرانی)
ماندانا مانی هستم متولد دى ماه.رنگ چشم قهوه اى، رنگ مو (تا حالا موهامو رنگ نكردم) قهوه اى روشن مايل به شرابى.وزن ٥٧ كيلو قد ١٧٢ سانت از بچگى... ( بیوگرافی و مصاحبه با ماندانا مانی طراح مانتو و لباس زنانه)
کندال جنر Kendall Jenner از مرگ نجات پیدا کرد. براساس گزارش TMZ کندال جنر مدل مشهور ۲۵ ساله و خواهر ناتنی کیم کارداشیان از مردی ۲۴ ساله ک... ( کندال جنر(Kendall Jenner) را تهدید به مرگ کردند)
یائل شلبیا Yael Shelbia زیبایی در درون انسان است. یائل شلبیا مدل ۱۹ ساله اهل کشور فلسطین  که از سوی Tc Candler به عنوان زیبا... ( یائیل شلبیا ( Yael Shelbia) زیباترین زن جهان در سال 2020 شد)
Janice Dickinson جنیس دیکینسن مدل مشهور دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی و از داوران سابق برنامه «مدل برتر بعدی آمریکا» در گفتگوی جدیدی درب... ( جنیس دیکینسن(سوپر مدل دهه 90) کایلی جنر کندال جنر و جی جی حدید مدل نیستند)
۱۰ مدل پردرآمد جهان همیشه این طراحان هستند که در مورد آنها صحبت میشود و کارهایشان مورد ستایش مردم در دنیای مد و فشن قرار میگیرد اما نباید... ( 10 مدل پردرآمد و زیباترین مدل های جهان)
استلا ماین ماکسول مدل آمریکایی در ۱۵ می ۱۹۹۰  , 1369/2/15 در بروکسل بلژیک متولد شد.  ماکسول تا ۱۳ سالگی در بلژیک زندگی می کرداو در... ( بیوگرافی استلا ماکسول مدل ویکتوریا سکرت)
آدریانا لیما (Adriana Lima):لیما در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ در سالوادور ؛باهیا برزیل متولد شد.بسیاری از منابع اظهار داشتند که"فرانچسکا" نام م... ( بیوگرافی آدریانا لیما رابطه های عاشقانه و زندگی خصوصی + عکس)
تیلور ماری هیل (Taylor  Hill):سوپر مدل آمریکایی زیبا و فرشته ویکتوریا سکرت  با قد ۱۷۸ و وزن ۵۵ کیلو گرم در تاریخ ۵ مارس ۱۹۹۶(۱۷ اس... ( بیوگرافی تیلور هیل Taylor Hill مدل ویکتوریا سکرت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا