مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
بهترین پالت های سایه
بهترین پالت های سایه
2020/05/13

بهترین پالت آرایشی که کاملاً به آنها احتیاج دارید؟

بهترین پالت آرایشی که کاملاً به آنها احتیاج دارید؟

تقریباً همه خانمها عاشق استفاده از لوازم  آرایش هستند و به همین دلیل می بینیم که مارک ها و محصولات جدید آرایشی هر روز معرفی می شوند. در بین طیف لوازم آرایشی ، یکی از محبوب ترین محصولات ، پالت آرایشی است. این شامل سایه چشم ، رژ لب و سایر مواد آرایشی در مدل های  مختلف می باشد . اگر قصد خرید یک پالت را دارید اما در مورد اینکه کدام یکی برای شما مفیدتر باشد  دچار سردرگمی می شوید ، در زیر لیست 10 بهترین پالت آرایش ذکر شده ، مطمئناً به شما کمک می کند تا مناسب ترین نیاز خود را پیدا کنید.

9. پالت آرایشی  Lorac Pro Palette

این پالت حرفه ای با 16 سایه چشم فوق العاده رنگی است  که به ماندگاری رنگ چشم شما برای مدت طولانی کمک می کند. این  پالت هنری حرفه ای توسط کارول شاو ، هنرمند مشهور ایجاد شده  و شامل هشت سایه چشم مات و هشت سایه شاین و براق می باشد.

8. پالت آرایشی Ivation Professional 6 Layer Makeup Cosmetic Kit

کیت آرایش Ivation حاوی بسیاری از محصولات زیبایی با کیفیت است این کیت  در یک بسته منحصر  تکمیل شده  که می توانید در هر مکانی  آنها را  حمل کنید که  در بین بهترین پالت های آرایش جای تعجب آوری  نیست این پالت که  حاوی سایه های چشم ، رژ گونه. فوندیشن. لیپ استیک (رژ لب ) می باشد  نسبت به مدل های قبلی  در مجموعه شما مواد بیشتری دارد. بنابراین ، مهم نیست که چه نوع لباسی را برای شب  بپوشید ، در مجموعه ای  خود سایه هایی خواهید داشت تا زیبایی شما  را تکمیل کند.
 

7. Royal Care Cosmetics Pro 88 Color Matte Palette

این پالت سایه چشم 88 رنگی ساخته  شده   برای  هر مناسبتی مثل  آرایش در منزل  ، آرایش مهمانی ، آرایش عروسی ها  به کمک شما بیایید. سایه ها پر جنب و جوش و  رنگدانه دارهستند و به راحتی می توانند با هر نوع ظاهری مطابقت داشته باشند. آنها با استفاده از مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا ایجاد می شوند و می توانید مطمئن باشید که رنگ  سایه واقعا ماندگارخواهد ماند. این پالت   دارای رنگ های  زیبا و براق می باشد  وبه شما در زیبا سازی  کمک میکند،همچنین چشم شما را نیز محافظت می کند .

6. elf 22 Piece Mini On The Palette Go

با رتبه بندی در بین بهترین پالت های آرایش ، این یک پالت  چهره ، لب و پالت کامل با سه لایه مختلف است.

 پالت بالایی شامل 1 کاربرد برای  سایه چشم دوتایی و 10 سایه چشم زیبا است.

 پالت میانی دارای 1 برس لب و 5 سایه براق لب می باشد.

 پالت پایین دارای 1 برس صورت ، 1 ریمل و 3 تیرگی است.

 این یک پالت کامل برای کمک به آرایش  یک ظاهر مناسب برای همه مکان ها و مناسبت ها  است . با این حال آنقدر کم حجم  است که به راحتی می تواند در کیف آرایش یا کیف شما به راحتی  قرار بگیرد.

5. Eyeshadow Tude Balm Nude

این پالت فوق العاده شامل 12 سایه شگفت انگیز چشم است که برای  ایجاد یک ظاهر جذاب و زیبا کمک می کند . رنگ ها براق و صاف هستند و می توانید آن را به طور تکی و  طبیعی استفاده کنید و یا حتی آن را ترکیب کنید تا ظاهری فوق العاده ایجاد کنید. دامنه رنگ ها  شامل  روشنایی و همچنین سایه های پررنگ و جسورانه است که بر چشمان  شما تأکید و تعریف می کند.

4. پالت آرایشی  Shadow Stila

این پالت سبک حاوی 10 عدد سایه چشم برنده  Stila در سایه های خنثی و با پوششدهی بالا است  که با هر بدن و  پوستی مطابقت دارد و می توانید  آن را هم خشک و هم مرطوب استفاده کنید . این پالت  به عنوان یکی از بهترین پالت های آرایش در نظر گرفته می شود ، همچنین دارای یک  خط چشم ضد آب و یک بروشور 8 صفحه ای است که حاوی نکات جالب در مورد چگونگی استفاده شما برای این مجموعه است .

3.Shany Professional Makeup Kit

این پالت آرایش حرفه ای از 78 رنگ تشکیل شده است و یک مجموعه کاملاً کم حجم و مناسب برای هر خانم خوش سلیقه  است. این پالت  شامل سایه های مختلف ، از رنگ های جسورانه گرفته تا رنگهای پاستیلی ، که به شما امکان می دهد از نظر ظاهری چهرهای عالی را  برای شب و هم روز بدست آورید. این  پالت همچنین دارای طیف  های تیره و روشن خنثی است که می توانید از آنها به عنوان خط چشم استفاده کنید ، واز رنگهای هلویی آن می توانید برای برجسته کردن گونه ها و بدن خود استفاده کنید.

2. Urban Decay Naked2

Decade Urban Naked2 حاوی ده ها سایه رنگی ، سایه های خنثی خاکستری بژ و پنج سایه جدید ویژه است. سایه های خیره کننده عمیق و کم رنگ تا درخشان و مات به شما کمک می کند تا برای هر مناسبتی  ظاهری زیبا داشته باشید با استفاده از این سایه ها می توانید چشم های چشمگیرمشکی  ، ظاهری خنثی و یا حتی چیزی در بین داشته باشید.این پالت همچنین دارای یک برس  دوطرفه است.

1. It Cosmetics – Luxe High Performance Eyeshadow Palette

این مجموعه زیبا از 12 سایه چشم  ضد رنگ و ضد آب است. این 12 سایه به شما کمک می کند تا ظاهر کاملی حرفه ای داشته باشید. سایه چشم با استفاده از مواد طبیعی  و مرطوب کننده پوست ایجاد شده است که در تمام طول روز از پوست شما محافظت می کند  و فواید ضد پیری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا چشمان شما به طور طبیعی جوان و زیبا به نظر برسد.

هر یک از این پالت های آرایشی به یک  اندازه خوب و محبوب هستند ، و کدام یک را انتخاب کنید کاملاً به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. بهترین را بدست آورید و آماده باشید تا برای هر مناسبت بی نظیر زیبا به نظر برسید .از اینکه با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. همراهان گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد حروف و اعداد روی پالت ها مژه  به روی لینک زیر کلیک کنید.

موفق باشید.

https://sabarico.com/Article/78/palet اعداد و حروف روی پالت اکستنشن مژه چه معنی دارند ؟ 

نام نویسنده : حامد شعبانی

آرایش

لوازم آرایش

پالت سایه

سایه

بهترین پالت ها

زیبایی

پالت های برند

برند

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا