مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/30

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
چگونه موهایمان را آمبره کنیم؟
چگونه موهایمان را آمبره کنیم؟
2020/09/05

چگونه موهایمان را آمبره کنیم؟

چگونه موهایمان را آمبره کنیم؟

به نظر می رسد موهای دو رنگ خیلی مد شده اند و تقریباً برای هر اندازه طول مویی میشود از این سبک استفاده کرد یعنی چه موها بلند باشند چه تقریبا کوتاه. 
انجام آمبره در خانه نیز آسان است. با انتخاب تعداد زیادی رنگ و سبک ، سخت ترین مسئله ای که با آن روبرو خواهید شد انتخاب رنگی است که به شما و چهره تان بیاید.
 چه دو رنگ طبیعی انتخاب کنید و چه رنگ فانتزی ، مطمئناً نتایج خیره کننده ای کسب خواهید کرد

قدم اول
موهای خود را جدا کنید. موهای خود را شانه بزنید و به قسمت از فرق سر جدا کنید و با کش ببندید شبیه تصویر. در این حالت کار با مواد دکلره و رنگ و بستن مو داخل فویل بسیار راحت تر خواهد بود.  

مرحله دوم

موهای پایین کش را یعنی دم موها را با مواد دکلره آغشته کنید. به این شکل که برس رنگ را داخل مواد دکلرا بزنید  از برس اپیلاتور و کاسه رنگ یا و با ضربات ملایم بدون اینکه خط صافی بکشید برس موها را از بالا به پایین دکلره کنید.
اگر موهای بلوند یا قرمز روشن دارید و میخواهید رنگ موهایتان را تیره تر کنید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
اگر میخواهید که رنگ های قهوه ای یا سورمه ای دریافت کنید ، حتی اگر موهایتان تیره باشد ، می توانید بدون استفاده از دکلره به این رنگها برسید. به سادگی از رنگ و اکسیدان میتوانید استفاده کنید. 
مرحله سوم

فویل.
برای این مرحله به چندین قطعه فویل نیاز دارید. هر قسمت جدا شده را بپیچید. اجازه دهید مواد دکلره برای مدت زمانی روی موهایتان بماند. این زمان می تواند بین 10 تا 45 دقیقه باشد. برای بررسی پیشرفت ، یک تکه فویل را باز کنید.
اجازه ندهید که فرآیند سفید کننده و یا همان دکلره برای مدت زمان طولانی تر از ۴۵ دقیقه طول بکشد چون باعث خشکی و یا سوختگی مو میشود.
فویل را بردارید. هر تکه فویل را به آرامی باز کنید. یک آبکشی خوب انجام بدهید( ترجیحا آب سرد) تا مواد دکلره بخوبی پاک شود. فویلها را در سطل آشغال  بیندازید.
مرحله ۵

موهای خود را بشویید و خشک کنید. از یک شامپو و نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید. با این کار مواد دکلره بخوبی از روی موهای شما پاک می شود. موهای خود را خشک کنید. در غیر این صورت ، رنگ را جذب نمی کند.
اگر پایه موهلیتان زرد بود میتوانید از  یک شامپوی  بنفش استفاده کنید. تا زردی موهایتان را بگیرد.

مرحله ۶
موهای خود را تقسیم کنید. موهای خود را به دو قسمت مانند دفعه قبل دم اسبی به طرفین سر ببندید . درست در بالای قسمت سفید شده در هر طرف ، با یک کش پلاستیکی مخصوص بافت ببندید.

مرحله ۷

اولین کیت رنگ را باز کنید.  باید رنگ روشن تری  باشد. رنگ را در یک کاسه رنگ بریزید. 
مرحله هشت 

با یک قلم مو یا براش رنگ  کل قسمت سفید شده موهای خود را رنگ کنید. رنگ را با ضربات آهسته و رو به پایین در کل قسمت سفید شده مو خود بزنید. 
مرحله نهم

قسمت بعدی موهای خود را علامت گذاری کنید. یک تکه فویل را روی 1/3 یا 1/4 پایین موهای خود تا کنید. آن را با یک کش بافت محکم کنید. تا از نشت زیاد رنگ تیره به قسمت روشن جلوگیری می کند.

مرحله دهم
رنگ دوم را باز کنید. این رنگ باید رنگ تیره تری باشد. مراحلی را که برداشته اید با اولین رنگ تکرار کنید.  به یک برس جداگانه و یک کاسه رنگ دیگر نیاز خواهید داشت.

 مرحله یازده

رنگ دوم را اعمال کنید. از براش رنگ استفاده کنید تا موهای خود را از قسمت بالای رنگ روشن تر تا ابتدای فویل رنگ کنید. با رفت و برگشت ملایم به سمت پایین حرکت کنید. . 
مرحله دوازدهم

اجازه دهید هر دو رنگ مدت زمان بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مکث داشته باشد . دستورالعمل های موجود در جعبه رنگ را دنبال کنید. برای زمان پیشنهادی یک تایمر تنظیم کنید. 

مرحله سیزدهم

موها را با مخلوط سرکه بشویید
. یک پیمانه سرکه سیب و سه پیمانه آب را در یک بطری اسپری مخلوط کنید. قسمت رنگ شده موهای خود را اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که اسپری کل قسمت رنگی را پوشانده است. این کاربه ماندگاری بیشتر رنگ کمک می کند. 
.
مرحله ۱۴
کار را با یک نرم کننده و یا ماسک مغذی تمام کنید. سرکه را با مقداری نرم کننده  شستشو دهید. نرم کننده را به موهای خود بمالید و سپس آن را خوب بشویید تا  بوی سرکه موهایتان از بین ببرد.

روش دوم
موهای خود را جدا کنید. موهای خود را به دو یا سه قسمت در هر طرف برس بزنید یا شانه کنید. تا در هنگام استفاده از دکلره و رنگ ، بسته بندی آن در فویل راحت تر  باشد. با کش بافت  هر قسمت ببندید تا نوک موهای شما مشخص شود. اینکه چند  سانتی متر از موهایتان را می خواهید رنگ کنید به خود شما بستگی دارد ، اما اگر موهای شما بلند باشد بیشتر رنگ می شود و اگر کوتاه است کوتاه تر ، رنگ میشود.
به عنوان مثال ، اگر موهای شما تا روی شانه باشد ، ممکن است ۵ سانتی متر مناسب باشد ، اما  (13 سانتی متر) یا بیشتر برای موهای با طول بیشتر  بهتر است.

مرحله دوم
نوک موهای خود را سفید (دکلره) کنید. اگر موهای تیره دارید و می خواهید قسمتهایی از آن  را بسیار روشن تر کنید ، استفاده از دکلره را در نظر بگیرید. با استفاده از براش و یک کاسه رنگ  ، دکلره را با ضربات ملایم به سمت پایین بمالید.
اگر موهای بلوند یا قرمز روشن دارید و رنگ موهایتان را تیره تر میخواهید بکنید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
اگر موهای شما تیره تر است و می خواهید  به رنگ قهوه ای یا سورمه ای باشد ، در این صورت ممکن است بتوانید به جای دکلره، با یک اکسیدان و  
 رنگ به پایه ی دلخواه خود برسید
مرحله سوم

فویل را بزنید. 
برای این مرحله به چندین قطعه فویل نیاز دارید. هر قسمت جدا شده را بپیچید. به مدت زمان توصیه شده اجازه دهید تا دکلره و سفید شدن مو انجام شود. باید 10-45 دقیقه طول بکشد
یک فویل را باز کنید تا پرسه ی رنگ باز کردن مو را  بررسی کنید.
مواد سفید کننده را بیشتر از زمان توصیه محصول روی موهای خود رها نکنید
۴_فویل را بردارید. هر تکه فویل را به آرامی باز کنید. یک آبکشی خوب انجام بدهید تا سفید کننده پاک شود. 

مرحله پنجم

موهای خود را بشویید و خشک کنید. از یک شامپو و نرم کننده استفاده کنید. با این کار سفید کننده از روی موهای شما پاک می شود. موهای خود را خشک کنید. در غیر این صورت ، رنگ را جذب نمی کند.
اگر موهای شما رنگ مایل به زرد یا نارنجی دارد ، قبل از  استفاده از شامپوی معمولی از شامپوی بنفش استفاده کنید.
مرحله ششم

اولین کیت رنگ را باز کنید. رنگ را در یک کاسه رنگ  بریزید. ، رنگ و اکسیدان را مخلوط کنید  
مرحله هفتم

اولین رنگ را انجام دهید. از براش رنگ  و کاسه رنگ  استفاده کنید. برای جلوگیری از ایجاد خط صاف ، رنگ را با ضربات آهسته رو به پایین بر روی تمام قسمت سفید شده مو خود بکشیدو به اصطلاح فید کنید.

مرحله هشتم

رنگ دوم را باز کنید. برای این مخلوط رنگ از یک کاسه و براش جداگانه استفاده کنید. 
مرحله نهم

رنگ دوم را انجام دهید. نیمه پایین محل سفید شده را رنگ کنید. در این مرحله ، بخشی از رنگ اول را می پوشانید. 
۱۰_اجازه دهید هر دو رنگ زمان ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مکث را داشته باشد. دستورالعمل های موجود در جعبه رنگ را دنبال کنید. یک تایمر برای زمان توصیه شده تنظیم کنید. 
مرحله یازدهم

موها را با مخلوط سرکه بشویید. یک قسمت سرکه سیب و سه قسمت آب را در یک بطری اسپری مخلوط کنید. قسمت رنگ شده موهای خود را اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که اسپری کل قسمت رنگی را پوشانده است. این به ماندگاری بیشتر رنگ کمک می کند. 
.
مرحله دوازدهم 

. نرم کننده به موهای خود بزنید تا فولیکولهای مو بسته  شود و از شر بوی سرکه خلاص شود. سپس ، آن را کاملا بشویید.

 

وش سوم 
مرحله اول 
اگر موهایتان تیره است و رنگ روشن تر میخواهید  ، باید آنها را دکلره کنید. برای دکلره  از براشو کاسه استفاده کنید. با ضربات ملایم به سمت پایین مو حرکت کنید.

مرحله دوم
. برای این مرحله به چندین قطعه فویل نیاز دارید. هر قسمت جدا شده را بپیچید. اجازه دهید مواد دکلره به مدت 10-45 دقیقه  مکث داشته باشد، یا هرچقدر دستورالعمل محصول توصیه می کند. یکی از فویلها را باز کنید و مو را چک کنید تا به پایه دلخواه برسد.
اجازه ندهید که فرآیند  دکلره مو برای مدت طولانی تری از آنچه محصول پیشنهاد می دهد ، باشد.

مرحله سوم
فویل را بردارید. هر تکه فویل را به آرامی باز کنید. یک آبکشی خوب انجام بدهید تا سفید کننده و مواد دکلره پاک شود. 

مرحله چهارم
موهای خود را بشویید و خشک کنید. از یک شامپو و نرم کننده  استفاده کنید. با این کار سفید کننده از روی موهای شما پاک می شود. موهای خود را خشک کنید. در غیر این صورت ، رنگ را جذب نمی کند.
از شامپوی بنفش استفاده کنید تا از شر  زردی ناخواسته خلاص شوید.

مرحله پنجم
لایه های خود را جدا کنید. با استفاده از شانه موهای خود را به صورت افقی در پشت سر تقسیم کنید. از یک شانه استفاده کنید تا الگوی زیگزاگ کمی ایجاد شود. 

مرحله ششم
لایه بالایی را تقسیم کنید. موها را شانه کنید. آن را به یک قسمت راست و چپ جدا کنید. دوباره آن را به بخش بالا و پایین تقسیم کنید. هر قسمت را به یک سوم بالای سر خود ببندید.

مرحله هفتم
لایه پایین مو را تقسیم کنید. م. آن را به بخشهای راست و چپ جدا کنید. دوباره به قسمت های بالا و پایین تقسیم کنید. از  گیره های مو و یا کیلیپس برای جدانگه داشتن لایه ها از هم استفاده کنید .
مرحله هشتم
اولین کیت رنگ را باز کنید. رنگ را در یک کاسه رنگ  بریزید و با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید.

مرحله نهم
لایه های زیرین مو را رنگ کنید. از براش استفاده کنید. رنگ را روی تکه های مو  با ضربات آرام پایین بکشید.
پس از پایان هر تکه  ، آن را در  فویل بپیچید.

مرحله دهم

کیت رنگ دوم را باز کنید.  از یک کاسه جداگانه و براش جداگانه   استفاده کنید.

مرحله یازدهم
کلیپس را از مو بردارید. مو را برس  یا شانه بزنید. این کار را به آرامی انجام دهید ، مراقب باشید که فویل سوراخ نشود.

مرحله دوازدهم

لایه بالایی را رنگ کنید. از قلم مو  استفاده کنید تا رنگ را با ضربات ملایم به سمت پایین بمالید. هر قسمت را با یک تکه فویل بپیچید. 

مرحله سیزدهم
اجازه دهید رنگ مکث حدودا نیم ساعته داشته باشد.  دستورالعمل های موجود در جعبه رنگ را دنبال کنید. برای زمان پیشنهادی یک تایمر تنظیم کنید. 

مرحله چهاردهم
فویل را بردارید. فویل را به آرامی از هر قسمت از موهایی که رنگ کرده اید باز کنید. مو را بشویید تا رنگ آن پاک شود. 

مرحله پانزدهم
موها را با ترکیب یک پیمانه سرکه و سه پیمانه آب اسپری و شستشو کنید تا رنگ ثابت بماند.
مرجله شانزدهم
_کار را با نرم کننده تمام کنید. بعد از شستشوی سرکه ، مقداری نرم کننده یا ماسک مغذی استفاده کنید و آنها را بشویید. این کار به زنده نگه داشتن و براق شدن رنگ کمک میکند و همچنین بوی سرکه را از موهای شما پاک میکند.

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو بازیگران ترک

رنگ مو بازیگرا

رنگ مشکی

رنگ بلوند

امبره

سلبریتی

مو

رنگ مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا