مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
برند محصولاتی میکاپ و ارایشی
برند محصولاتی میکاپ و ارایشی
2020/07/10

29 تا از بهترین برند های میکاپ که هر خانمی باید انها را بشناسد.

وقتی صحبت از آرایش می شود ، کیفیت است که تفاوت ایجاد میکند 

 بنابراین ، اگر می خواهید میک آپ شما تمام روز دوام داشته باشد و تازه و خوب بماند ، باید در مورد کالاهایی که استفاده می کنید مراقب باشید. خوشبختانه ، این صنعت دارای مارک اصلی از برندهای برتر است که به طور مداوم محصولاتی با کیفیت بالا و درجه یک را برای برآورده کردن نیازهای زیبایی شما ارائه می دهد. به این بهترین مارک های لوازم آرایشی بپیوندید و دیگر هرگز از خرید لوازم آرایش پشیمان نخواهید شد

 1-برند میکاپ شانل CHANEL

شما هنگام میک آپ با لوازم آرایش کوکو شنل بسیار زیباتر خواهید بود. محصولات زیبایی لوکس این برند به همان اندازه لباس های این برند بسیار شیک و جذاب است. اگرچه ممکن است قیمت یک رژ لب این برند حدود ۵۰ دلار برای شما آب بخورد   اما کیفیت این محصولات آرایشی ارزش این هزینه را  دارد

2- برند میکاپ استی لادر Estee Lauder

استی لادر از سال 1946 در حال تولید لوازم آرایش زیبایی زنان است و اکنون یکی از مشهورترین شرکتهای آرایشی و بهداشتی در جهان است. محصولات این برند که شامل لوازم آرایش ، مراقبت از پوست و عطر می باشد ، نوآورانه ، پیشرفته از نظر فناوری و با کیفیت هستند.

3-برند میکاپ  دیور Dior

خلاقیت ، لوکس بودن و تعالی همه کلمات مرتبط با دیور و دنیای لوازم آرایشی آن است. اگر شما هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده اید ، حتماً سریعاً این کار را انجام دهید. رژ لب Dior Addict محصولی از امضای لیبل و محصولی  فوق العاده برای شروع است.

4- برند میکاپ لورال LOreal

واقعاًوقتی صحبت از زیبایی به میان می آید ، L'Oreal یک رهبر جهانی است. این شرکت فرانسوی در همه جا لوازم آرایشی لوکس و باکیفیت را با قیمت مناسب به زنان ارائه می دهد.  ، خط چشم ، رژ لب و یا هر محصول آرایشی دیگری نیاز داشته باشید ، هرگز از L'Oreal ناامید نخواهید شد.

5- برند آرایشی بهداشتی  لانکوم Lancome

علم و زیبایی آوانگارد به یکی از برندهای افسانه ای آرایش ، لنکوم تبدیل می شوند. این برند خلق شده .توسط آرماند پتیتان در سال 1935 ، بیش از 80 سال است که ظرافت فرانسوی را در سراسر دنیا ارائه می دهد.

6- برند میکاپ کلارینز Clarins

از جمله دلایل بسیاری برای آشنایی با کلارینز به عنوان یک برند لوازم آرایشی ، ارزش ها و شوق این برند است. در حالی که مشاغل دیگر بعضی اوقات فقط برای کسب درآمد در این صنعت فعالیت می کنند ، کلارینز مراقبت از ارائه زیبایی برتر به زنان در همه جا را دارد.

7- برند میکاپ Maybelline New York

 که به عنوان یک تجارت کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد ، اکنون برترین شرکت آرایشی و بهداشتی در آمریکا است. این برند بطور مداوم آخرین و بروزترین  ، محصولات پیشرفته و عالی آرایشی بهداشتی را ارائه می دهد.

 

8- برند میکاپ  گورلین Guerlain

 

از زمان تأسیس در سال 1828 ، Guerlain مشغول کاوش ، نوآوری و پیشرفت بوده است. چه از نظر آرایشی ، لوازم بهداشتی و عطر  ، این مارک Parisien بهترین محصولات زیبایی را در بازار ارائه می دهد.

9-برند میکاپ مک MAC

از زمان تأسیس در سال 1984 ، MAC به عنوان یک رهبر جهانی هنر آرایش و زیبایی شناخته شده است. خلاقیت ، پیش بینی روند و تنوع همه محصولات در ریشه این تجارت است که به مجموعه ها و همکاری های چشمگیر مشهور است.

10-برند محصولات آرایشی بهداشتی  NARS

با هدف توانمندسازی زنان برای آزمایش و تفریح با آرایش ایجاد شده است. امروزه ، این برند همچنان این مأموریت را حفظ می کند و خود را وقف به آموزش خانم ها در این باره میکند اینکه چگونه زیبایی طبیعی و خصوصیات فردی خود را تقویت کنند.

11:  Yves Saint Laurent ایو سن لوران

از کرم پودرهای   سبک و رژ لب های مخملی گرفته تا ریمل های مشکی و خط چشم های زیبا ، ایو سن لوران بهترین زیبایی را ارائه می دهد. محصولات باکیفیت و مجلل این برند بدون شک بعد از هر خرید مجبور به بازگشت و خرید بیشتر خواهید شد.

12: برند میکاپ جیوانچی GIVENCHY

اگرچه نام GIVENCHY از مدتها پیش با صنعت زیبایی زنان همراه بوده است ، تا سال 1989 این مارک برای اولین بار در آرایش مشغول به کار نبود. از آن زمان ،  همچنان به رشد و نوآوری خود ادامه می دهد در حالی که به ریشه های خود و شهرت با کیفیت وفادار مانده است

13: برند محصولات آرایشی Revlon

دید Revlon "زرق و برق ، هیجان و نوآوری از طریق محصولات با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه است" ، و این دقیقاً همان چیزی است که شما از این برند انتظار دارید. این شرکت لوازم آرایشی و زیبایی  همیشه در ارائه  محصولاتی عالی  که هم شما و هم تراز بانکی شما را راضی نگه دارد موفق بوده است.

14: برند مصحولات میک  لورا مرسیه LauraMercier

لورا مرسیه یک آرایشگر مشهور جهانی است و برند آرایشی و بهداشتی نام وی ، دانش ، مهارت و استعداد خود را به تولید محصولات برتر ختم می کند. بسیاری از موارد موجود در این مجموعه حتی جوایزی نیز دریافت کرده اند ، مانند Tinted Moisturizer که بارها و بارها به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است.

15: برند میکاپ  بابی براون Bobbi Brown

اگر شما از بابی براون نشنیده اید ، وقت آن است که نام آن را یادداشت کنید. این برند که توسط یک آرایشگر متخصص با همین نام تأسیس شده است ، برخی از بهترین محصولات زیبایی را در حال حاضر در اختیار شما قرار می دهد.

16: برند آرایشی   کاور گرل Covergirl

آرایش "آسان ، خنک و زیبا" همان چیزی است که Covergirl درباره آن صحبت دارد. این شعار مدتهاست بخشی از این برند  زیبایی است و همچنان به تعریف هدف خود در باره تولید محصولاتش می پردازد. در حالی که این محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد هستند ، اما از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و Covergirl را به یک شرکت آرایشی عالی  برای خرید  می کند.

17: برند میکاپ کلینیک Clinique

کلینیک از سال 1968 مأموریت مشابهی داشته و همچنان تلاش خود را برای ارائه بالاترین کیفیت و مؤثرترین محصولات برای تقویت هر نوع و رنگ پوستی ادامه می دهد. به عنوان بخشی از این تلاش ، برند آرایشی باورنکردنی و عالی تولید می کند که متناسب با چهره شما باشد.

18: برند میکاپ SHISEIDO

بیش از 140 سال ، SHISEIDO دانش و مفهوم زیبایی خود را با جهان به اشتراک می گذارد. امروزه ، این برند به لطف محصولات برتر ، تحقیق و توسعه  و تعهد بی بدیل ، دارای یک ارتش وفادار از مشتریانش است.

19: برند میکاپ  bareMinerals

به لطف فرمول های تغذیه کننده و دوست داشتنی پوست و محصولات آرایشی معدنی فوق العاده محبوب شده اند. در مورد اینکه کدام مارک بهترین محصولات را ایجاد می کند ، باید bareMinerals مد نظر قرار بگیرد. محصولات خلاقانه این برند به گونه ای خالص و طبیعی طراحی شده اند تا بتوانید در همان زمان احساس خوبی داشته باشید و ظاهر خوبی داشته باشید.

20: برند محصولات زیبایی الیزابت آردن Elizabeth Arden

الیزابت آردن با ارائه طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری ، آرایشی کلاس جهانی را نیز ارائه می دهد. از کرمهای بیس ، کرم پودر ، خط چشم یا براق کننده لب ، محصولات الیزابت آردن همیشه روند و کیفیت بالایی دارند.

 21: محصولات میکاپ با برند بربری Burberry

مارک بریتنی ، Burberry زیبایی را به خوبی می شناسد . این برند با ارائه محصولات خلاقانه ای که به همان اندازه در فروشگاه های آرایشی بی نظیر هستند ، همانطور هم در فیری شاپ های فرودگاهها نیز ارائه میشوند ، و در ایجاد ظرافت و زیبایی زنانه استاد است.

22: برند میکاپ شو اومورا Shu Uemura

شو اومورا که به عنوان بنیانگذار آن و هنرمند افسانه ای آرایشی ژاپنی نامگذاری شده ، بیش از 50 سال است که مرزهای زیبایی را می شکند. این برند با ارائه محصولات با کیفیت بالا و ترکیبی از طبیعت ، علم و هنر هر خانم آرایشگری را قادر می سازد تا یک هنرمند شود.

23 : برند محصولات آرایشی FX Cover

اف ایکس کاور می داند که برای بازگشت مشتریان آرایشی چه چیزی لازم است. این برند نه تنها محصولاتی با مواد سازگار با پوست  و گیاهی  ارائه می دهد بلکه فرمول های قابل تنظیم و یک پالت سایه جهانی نیز دارد.

24: برند محصولاتی زیبایی ناپلئون پردیس Napoleon Perdis

ناپلئون پردیس از زمان تأسیس نام مستعار خود از 20 سال پیش ، ثروت فراوانی از محصولات نوآورانه با احساس لوکس بدست آورده است. این که آیا این برند در حال باز کردن اسرار زیبایی مواد اولیه محصولات خود با ترکیبات شیر الاغ ، مخاط حلزون یا شکوفه نیلوفر آبی است ، مهم نیست Perdis بطور مداوم لوازم آرایشی و بهداشتی بی نظیر و بی نظیر را ارائه می دهد

25: برند محصولات آرایشی Sephorah

هنگام خرید آرایش ، جایی بهتر از Sephora نیست. خرده فروش زیبایی محصولات بی نظیری از برندهای برتر لوازم آرایشی ، از جمله مجموعه داخلی آن ، مجموعه Sephora را ارائه می دهد.

26: برند میکاپ  NYX

کیفیت استثنایی ، رنگدانه های غنی و قیمت های مقرون به صرفه ، همگی  NYX  را به عنوان یکی از پیشتاز ترین مارک های زیبایی تبدیل کرده است . این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک ، فصلی ، و رو به روز ، به یک برند ضروری در بین دوستداران زیبایی و هنرمندان حرفه ای آرایش تبدیل شده است.

26: برند میکاپ Urban Decay

اگر دوست دارید آرایش شما جسورانه و خیره‌کننده باشد ، پس Urban Decay برای شما مناسب است. برند آرایشی و بهداشتی به همان اندازه نوآورانه است و  طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اکنون ی Urban Decay به خاطر نمادهای برهنه نمادین ، ​​فرمولاسیون های با کارایی بالا ، انفجارهای رنگی پر جنب و جوش و محصولات ضروری آرایشی بسیار مشهور است.

27: برند محصولات e.l.f. لوازم آرایشی

اگر به دنبال لوازم آرایشی با کیفیت بالا و با قیمت های مناسب هستید ، نمی توانید  e.l.f  را نادیده بگیرید. این مارک که نام آن "چشم ، لب ، صورت" است ، طیف وسیعی از محصولات آرایشی را ارائه می دهد که تقریبا با هر بودجه ای سازگار است.

28: برند محصولات زیبایی Mecca

مانند Sephora ، مکا همچنین یک خرده فروش زیبایی است که محصولات آرایشی  ارائه می دهد. دامنه فروشندگان ، که به آن مکا آرایشی و بهداشتی مکا (Meka Cosmetica) گفته می شود ، یک محصول با کارایی بالا است که توسط متخصصان  وسواسی  برای خلق زیبایی ساخته شده است.

29 : لوازم آرایشی IT Cosmetic

 به شما قدرت  و زیبایی را می بخشد. با تشکر از طیف وسیعی از محصولات تولید شده  با کارایی بالا و مواد دوست داشتنی پوست ، این مارک می تواند   زیبایی خاصی به شما ارائه دهد.

نام نویسنده : صبا شعبانی

برند های میکاپ

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا