مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بازیگران زن ترکیه ای
بازیگران زن ترکیه ای
2020/05/09

۲۳ بازیگر زن زیبای ترکیه در سال 202۳

ترکیه ترکیبی دلپذیر از فرهنگ های خاورمیانه و اروپای میانه دارای مناظر شگفت انگیز ، مساجد و زنانی بسیار زیبا , اکثر مردم فکر می کنند که زنان ترکیه تا حدودی بخاطر دین اسلام که از آن پیروی می کنند بسیار محافظه کار هستند  این موضوع تا حدودی درست است. زیرا زنانن و مردان این کشور به سوی تغییر و تحولات پیش می روند اما کمتر به فرهنگ غربی نزدیک می شوند .

کشور ترکیه خانه زنان شگفت آور و زیبا است. ما باید خیلی سخت تلاش می کردیم تا فقط ۲۳ زن برتر این کشور را انتخاب کنیم ، زیرا ، این کشور مملو از زیبایی های باورنکردنی است ، در بعضی مواقع قادر نبودیم یکی را بر دیگری انتخاب کنیم. اما هنوز هم ما با موفقیت ۲۳ زن زیبای ترکیه را انتخاب کردیم.شما میتوانید از لیست های : زیباترین بازیگران زن هالیوود , محبوبترین بازیگر زن ترکیه ای , قد بلند ترین بازیگر زن ترکیه  لذت ببرید
در زیر لیست ۲۳ زن زیبا ترکیه ای قرار دارند:

23: نیلسو برفین آکتاش Nilsu Berfin Aktas

برفین نیلسو آکتاش (Nilsu Berfin Aktas) بازیگر زیبای ترک که بیشتر او را با نقش گوکچه در سریال ستاره های شمالی می شناسیم. برفین با 168 در رده میانی نسبت به بازیگران قد بلند ترکیه ای قرار وارد ولی او با زیبایی منحصر به فرد خود محبوبیت زیادی را بدست آورده است. صفحه اینستاگرم او با ۲.۳ میلیون فالور یکی از پرطرفدار تربن صفحات اینستاگرام در بین بازیگران ترکیه ای است.

22: هازال فیلیز Hazal Filiz

هازال فیلیز  (Hazal filiz küçükkose) بازیگر و مدل محبوب و زیبایی ترکیه ای متولد ۹ ام فوریه سال ۱۹۸۸(۳۰بهمن ۱۳۶۶) (۳۳سال) در شهر مرسین-ترکیه است.هازال از همان دوران کودکی به بازیگری و مدلینگ  علاقه زیادی داشت  و از همان دوران با خواهر دوقلو خود  به تماشای تئاتر می رفته است.  او در یک خانواده معمولی که مادرش خانه دار و پدرش در شرکت راه آهن مشغول به کار بوده ،زندگی می کرد‌ه است.هازال فیلیز با قد ۱۷۲ و وزن ۵۵ کیلو گرم از مدل های گران قیمت ترک می باشد.

21: هلال آلتینبیلک hilal altınbilek

هلال آلتینبیلک بازیگر زیبای ترکیه ای که با سریال  روزی روزگاری در چوکوورا  شناخته شد. این بازیگر خوش سیما در سال ۱۳۹۶/۱۱/۱ در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمده است.هم اکنون هلال مجرد است و به گفته خودش هیچ رابطه جدی در حال حاظر ندارد ولی قبل از آن با پسر ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترکیه ای رابطه عاشقانه ای داشته. ثروت تقریبی اون حدود یک میلیون دلار است که از طریق بازی در سریال های مختلف و فعالیت در حوزه مدلینگ بدست آورده است .

20: برن سات Beren Saat

برت سات (متولد ۱۳۶۲/۱۲/۷) یکی از هنرمندان زیبای ترکیه ,  ما او را با سریال عشق ممنوع در نقش ثمر می شناسیم.بعد از عشق ممنوع او در سریال ها موفق دیگری هم حضور داشته : فاطما گل , ماه پیکر و انتقام... برت سات در سال ۲۰۱۲ با کنعان دوغولو آهنگ ساز و خواننده معروف ترکیه ای وارد رابطه عاشقانه شد. آنها دو سال بعد در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم مجلل در آمریکا رسما ازدواج کرده اند. برت به مادر ترازی ترکیه معروف است او همیشه بخشی از درآمد خود را صرف کمک به دیگران و سازمان های خیره می کند.

19: نسلیهان اتاگول Neslihan Atagul

نسلیهان اتاگول  مدل و بازیگر ترکیه ای در سال ۷ / ۶ / ۱۳۷۱ در سهر استانبول بدنیا آمده است .او در یک خانواده هنری پرورش یافته و اولین حضور او در تلوزیون با بازی در سریال برگریزان اتفاق افتاد. او در این سریال بافحریه اوجن  هم بازی بود.بعد از آن نسلیهان در سریال دختر سفیر نقش اصلی را بازی کرد که اتفاقا این سریال هم یکی از سریال های محبوبی بود که طرفداران سریال ترکیه ای آنرا دنبال می کردند .روابط احساسی نسلیهان اتاگول  فراز و نشیب زیادی داشت در نهایت او با تهیه کننده و کارگردان معروف ترک به نام علی بارکین ازدواج کرد.

18: هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل  یکی از بازیگران زیبای سینمای ترکیه  که به دلیل همکاری او با پارسا پیروزفر در فیلم مولانا در ایران بسیار محبوب و شناخته شده هست .او در سال ۱۳۷۳/۲/۹ در شهر بالکسیر ترکیه بدنیا آمده و فارق تحصیل مقطع کارشناسی در رشته هنر از یکی از دانشگاه ها مطرح استانبول به نام هنرهای زیبایی معمارستان استانبول است.هانده در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته که آخرین سریال او تو در خانه ام را بزنyou knock my door  به کارگردانی اوندر میهلار است.در این مقاله می توانید مصاحبه که هانده ارچل با روزنامه حریت  انجام داده را بخوانید.

17: Birce Akalay بیرجه آکالای

بیرجه آکالای  بازیگر و مدل مشهور ترکیه ای که در چندین فیلم مطرح ایفای نقش کرده است. این مدل و بازیگر 32 ساله متولد استانبول ، در سومین دوره مسابقه زیبایی ترکیه به مقام اول رسید و توانست نماینده ترکیه در مسابقه زیبایی اروپا شوددر این مسابقات به نیمه نهایی راه یافت. وی فارغ التحصیل از گروه تئاتر هنرستان دانشگاه هالیچ نیز می باشد.

16: ملیکه ایپک یالووا

ملیکه ایپک یالووا بازیگر زیبایی ترکیه ای که با بازی در سریال حریم سلطان شناخته شد.ملیکه  سال ۱۳۶۲/۲/۲۹  در شهر  آنکارا به دنیا آمده است .او دختر یکی از سیاستمداران معروف ترکیه می باشد  .مایکه به تازگی با آلتوگ گلتان یکی از تهیه کننده های تلویزیونی ترکیه ازدواج کرده و عکس های از این مراسم را در اختیار عموم قرار داده اند. در این مورد در مطلب عروسی ملیکه ایپک یالووا   بیشتر بخوانید.

ملیکه ایپک یالووا اخیرا در سریال محبوب روزی روزگاری در چوکوروا نقش آفرینی کرده است.

15: Sinem Kobal سینم کوبال

یکی دیگر از بازیگران زیبا روی در کشور ترکیه , سینم کوبال  فعالیت بازیگری خود را در سینما با (Dilı Giritli) آغاز کرد. وی سپس در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی مانند  Okul, Ayakta Kal, Selena, Lise Defteri, Dunyayı Kurtaran Adam Nefes Nefese and Analar ve Anneler حضور پیدا کرد. علاوه بر این ، او در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی ، از جمله Gencturkcell و بینگو ظاهر شده است. او  با آردا توران ، فوتبالیست ترکیه  که برای FC بارسلونا بازی می کرده رابطه احساسی داشته ، اما در سال 2016 با Kenan İmirzalıoğlu  ازدواج می کند .

صفحه اینستاگرام این بازیگر sinemkobal@ می باشد.

14: جانسو دره ( Cansu Dere)‏

جانسو دره  (متولد22 مهر 1359)  در شهر آنکارای ترکیه  بازیگر و مدل که با بازی در سریال ایزل معروف شد .او در مراسم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۰۰ توانست مقام سومی را به دست بیاورد.او در یک دوره زمانی با کارگردان و طنز پرداز بزرگ ترکیه جم ییلماز ازدواج کرد که اختلاف سنی این دو در آن زمان حاشیه های زیادی برای آنها بوجود آورد , به همین دلیل خیلی زود آنها از هم جدا شدند.او با 180 سانتی متر قد  یکی از بلند قد های بازیگران ترک  محسوب می شود.

13: Selen Soyder سلن سویدر

سلن سویدر  بازیگر ، فعال اجتماعی و مدل  ترکیه ای , او  ملکه زیبایی ترکیه در سال ۲۰۱۷ است (Miss World Turkey 2007) و نماینده کشور ترکیه  Miss World 2007 در کشور چین هم بوده است. اگرچه ، او پس از این مسابقات فراموش شد ، اما ما فکر می کنیم که او یکی از زیباترین زنان ترکیه ای باشد که حداقل در رتبه 12  قرار بگیرد. Soyder در چند سریال از جمله لاله Devri ، Yer Gök Aşk و Reaksiyon و Hangimiz Sevmedik. ظاهر شده است.

صفحه اینستاگرام این بازیگر selensoderfransez@می باشد.

12: Meryem Uzerli مریم اوزرلی

این بازیگر و مدل ترکیه ای , آلمانی یکی از زیباترین زن های کشور ترکیه است. در سال 2014 ، او به عنوان  زیباترین زن جهان  انتخاب شد. مریم اوزرلی با بازی در نقش خرم سلطان در سریال تلویزیونی ترکیه Muhteşem Yüzyıl به شهرت رسید ، این سریال برای او جوایز بی شماری از جمله یک جایزه پروانه طلایی  به همراه داشت . علاوه بر حرفه بازیگری ، مریم اوزرلی در بسیاری از فیلم های تبلیغاتی ظاهر شده است ، و همچنین چهره برندهای بی شماری نیز می باشد. در سال 2012 ، وی توسط GQ ترکیه به عنوان زن سال انتخاب شد.

صفحه اینستاگرام این بازیگر meryemuzerlimerem@ می باشد .

11: Öykü Karayel اویکو کارایل

مگان فاکس ترکیه لقبی که به وی داده اند - اویکو کارایل احتمالاً یکی از زیباترین زنان ترکیه است. او علاوه بر حرفه بازیگری ، در هنرستان هنرهای نمایشی دانشگاه Univercities استانبول تحصیل می کند. او در چندین سریال از . Beni Unutma ، Kuzey Güney ، Kara Para Aşk و Kalp Atışı / ضربان قلب ظاهر شده همچنین او در برخی از فیلم ها مانند؛ Güzel Şeyler Bizim Tarafta، Katil Joe، Bulantı، Dust and İşe Yarar Bir Şey / حضور داشته است.

صفحه اینستاگرام این بازیگر  imokukarayel@ می باشد.

10: Hazal Kaya هازل کایا

یکی از بازیگران پردرآمد ترکیه ، هازال کایا بازیگری خود را با سریال های تلویزیونی Genco آغاز کرده  کایا متولد 1 اکتبر 1990 ، در استانبول ، ترکیه و همسر وی وکیل دادگستری است.

هازال کایا  در چندین سریال تلویزیونی جضور و در مراسم اهدای جوایز به عنوان مجری اجرا داشته است . علاوه بر زبان مادری خود به زبان ایتالیایی ، انگلیسی و آلمانی صحبت می کند. آخرین نمایش تلویزیونی وی Bizim Hikaye در سال 2017 است این سریال  نسخه ترکی کپی شده از (سریال تلویزیونی کشور امریکا) می باشد .

صفحه اینستاگرام این بازیگر hazalkaya@ می باشد.

9: Tuba Büyüküstün  طوبا بویوک‌اوستون

مادر دو فرزند زیبا ، طوبا بویوک‌اوستون هنوز هم یکی از جذاب ترین بازیگران در کشور ترکیه است. Büyüküstün فعالیت سریال تلویزیونی خود را در سال 2003 و در چهار قسمت آخر سلطان مكامي Sultan Makamı  آغاز كرد.

در سال 2010 ، او شروع بازیگری در فیلم سینمایی  را با اولین نقش اصلی در فیلم Esma در Yüreğine Sor آغاز کرد. در سال 2012 ، او پس از اولین حضور در مراسم بهترین های ترکیه ، برای چهل دومین سال اهدای جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه , برنده بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

صفحه اینستاگرام این بازیگر tubabustun.official@ می باشد.

8: Bergüzar Korel برگزار کورل

برگزار کورل  با چهره براق و درخشان خود ، زیبایی بی انتها دارد. فعالیت بازیگری خود را به عنوان لیلا در کورتلار وادیسی آغاز کرد: عراق (دره گرگ ها:)

وی پس از بازی در نقش razehrazat Evliyaoğlu در Binbir Gece شهرت فراوانی یافت. علاوه بر مهارت بازیگری ، کورل به طور طبیعی ویژگی های زیبایی دارد.

صفحه اینستاگرام این بازیگر berguzarkorel@ می باشد.

7: Demet Özdemir دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر مدل و بازگیر ترکیه  در سال ۱۳۷۱ در شهر استانبول به دنیا آمده است.او با بازی در سریال عطر عشق به همراه جان یامان به دنیایی هنر و سینما معرفی شد .همچنین جالب است بدانید دمت اوزدمیر بعنوان رقصنده در ویدیو کلیپ ها زیادی بازی کرده که از جمله معروف ترین آنها  می توان کلیپ ویدیویی که با خواننده معروف ترکیه ای به نام bengu ضبط کرده نام برد.او همچنان به فعالیت هنری خود بصورت جدی ادامه می دهد.

6: Burcu Biricik بورجو بیریجیک

Burcu Biricik  بورجو بیریجیک  بازیگر ترکیه ای متولد آلمان با تبار یوریک است. او در چندین فیلم مطرح ظاهر شده است ،فیلمی که اخیراً در آن حضور دارد Çok Uzak Fazla Yakın  از استقبال قابل توجه ای بر خوردار بوده قطعا او از زیباترین چهرهای ترکیه و خاورمیانه محسوب می شود . علاوه بر این ، او فارغ التحصیل رشته باستان شناسی در دانشگاه Ege است. در سال 2016 ، او با Emre Yetkin ازدواج کرد.

5: سینم اونسال (Sinem Ünsal)

سینم اونسال (Sinem Ünsal) متولد 31 خرداد 1372 است او یکی از بازیگران زیبای ترکیه است .او بخاطر بازی در سریال kizim, siyah beyaz ask شناخته شد . سینم با 2.1 دنبال کننده یک هنرمند شتاخته شده در سينما و تلویزیون ترکیه است

4: Selin Demiratar سلین دمیراتور

سلین مدل و بازیگر ترکیه ای  فعالیت بازیگری حرفه ای خود را با ایفای نقشی در مجموعه تلویزیونی به نام 90-60-90 آغاز کرد که موفقیت آمیز بود اما زیاد مورد استقبال قرار نگرفت .

فصل شهرت و موفقیت واقعی او با Aci Hayat در سال 2005 آغاز شد. از آن زمان وی دائما در برنامه های تلویزیونی ترکیه ظاهر می شود و امروز به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران ترکیه شناخته می شود. سلین صاحب زیبایی های منحصر به فردی می باشد که او را در لیست زیباترین زنان ترکیه ای ما قرار داده است.

صفحه اینستاگرام این بازیگر slndmrtr@ می باشد .

3: Mine Tugay مینه توگای

Mine Tugay بازیگر , مدل و خواننده ترکیه ای  که در چندین برنامه تلویزیونی ، فیلم و آگهی تبلیغاتی به زبان ترکی ظاهر شده است. اگرچه این بازیگر 38 ساله به هیچ وجه در مسابقه زیبایی شرکت نکرده  اما نمی توان این واقعیت را  که او جز 3 نفر زیباترین زنان ترکیه باشد را ، انکار کرد.

توگای از زمان فارغ التحصیلی در رشته بازیگری هنرستان دولتی ایالتی استانبول در بسیاری از نمایش های تئاتر حضوری فعال داشته است.

صفحه اینستاگرام این بازیگر  minetugay@ می باشد.

2: Nurgül Yeşilçay نورگل یشیلچای

در رتبه دوم این لیست جذاب به حق می توان از نورگل يشيلچای بازیگر و هنرمند ترکیه ای نام برد او در سال ۱۳۵۵ در شهر استانبول به دنیا آمده است و از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را در تئاتر شروع کرده, دلیل محبوبیت نورگول در بین ایرانی های بازی او در یک فیلم ایرانی به نام جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی است.همانطور که میبنید او در یک ویدیو از تجربه خوب خود در ایران گفته است .

1: Fahriye Evcen فخریه اوجن

فخریه اوجن  از والدین ترک و آلمانی متولد شده ، بازیگری که بیشتر به خاطر نقش هایش به عنوان Necla Tekin در Yaprak Dökümü شناخته می شود. او به صورت روان ، ترکی ، آلمانی و انگلیسی صحبت می کند. ترکیبی از ژن آلمانی و ترکی او را به جذاب ترین بازیگر زن ترکیه تبدیل کرده است. او بدون شک زیباترین ، خوش اندام ترین و جذاب ترین زن ترکیه می باشد . فخریه اوجن  به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان نیز شناخت شده است. او در سال 2017 با  Burak Ozçivit   بازیگر ترکیه ای ازدواج کرده است .

صفحه اینستاگرام این بازیگر  evcenf@ می باشد

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.لطفا نظر خودتان را برای ما بنویسید.

شما می توانی با کلیک روی بیوگرافی بازیگران ترکیه ای از مطالب آن لذت ببرید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
بازیگر زن زیبای ترکیه بازیگر ترکیه زن جذاب ترین بازیگر ترکیه بازیگر ترکیه ای بهترین بازیگر زن ترکیه ای جذاب ترین بازیگر زن ترکیه ای زیباترین بازیگر زن ترکیه ای ملکه زیبایی ترکیه
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
Aydaa
لطفا بازیگران زیبای دیگه هم اضافه کنید مثل نیلسو برفین آکتاش ادا اجه اجم عجم بالتاجی آسلیهان گونر و.... لطفا اضافع کنید ممنون
حامد شعبانی
حتما ممنون از نظر شما
Mona
بيرجه اكالاى و هانده ارچ خيلى خوشكلن
حامد شعبانی
ممنون از کامنت پر انرژِی شما
HasYy
اولین سامگوک چرا نیست اون خیلی از اینا قشنگ تر هست اضافه کنید
saba
به زودی اضافه میشه ممنون بابت یاداوری
karayel
قطعا فقط و فقط اویکوکارایل زیبا ترین بازیگر ن زیبا ترین زن دنیاست اونو باید اولین بازگیر میگذاشتند
admin
سلیقه ای هست بیشتر
Mahsa
مریم اوزرلی و برن سات و نسلهان اتانول از همه زیبا ترن بقیه چهره های معمولی دارن مینه توگای هم جذابه
saba
نظر شما قابل احترام است مریم اوزرلی یکی از زیباترین زنان ترکیه است
Adam
آقا رفتین زشتاشونو انتخاب کردید این زلیخا تو چوکوروا عمل داره خوشگلم نیست مژگان تو چوکوروا هم که زشتترین بازیگر سال باید باشه اون دختره تو ضربان قلبم افتضاحه باید توجه یاشار یا ایرم ساک یا داملا سونمز یا نسرین جواد زاده با این که اون ایرانیه اما به هر حال یا شواال سام
حامد شعبانی
دوست عزیز شما کدوم بازیگرو پیشنهاد می کننین؟
Ali
ممنون از سایت و پاسخگویی خوبتان لیست خوبی هست در کل ولی به نظزم برگوزار کورل باید رتبه بالاتری داشته باشه و از نظز بازیگری که عالیه و از نظر زیبایی که قطعا رتبه 1 هست . به نطرم حداقل باید بین 3 نفر اول قرار میگرفت.
حامد شعبانی
ممنون از پیام پر انرژِی شما.زیبایی از نظر هر کسی متفاوته ما هم این لیست بر اساس نظر سنجی که تو خود کشور ترکیه انجام شده تهیه کردیم..بعد از اون با نظر کاربرا تغییر میدیم.
Saba
الچین سانگو هم یکی از زیباترین هاست قطعا!
حامد شعبانی
دقیقا
Saba
الچین سانگو هم یکی از زیباترین هاست قطعا! لطفا اضافه شه
حامد شعبانی
ممنون از پیشنهادتون حتما 
Sagar
بنظرتون بازیگرای ترکیه سن خودشونه بیست سال کم نمیکنن؟
حامد شعبانی
زندگی سالم و ورزش به دلیل حرفه ای بودن قطعا بدن سالم و چهره زیبایی براشون میزاره
Nazanin
به نظرم باید ادا اجه هم به این لیست اضافه شود
حامد شعبانی
سلام با توجه به اینکه خانم ادا اجه سریال های کمی بازی کردند داخل نیست نبودند اما قطعا پیشنهاد خوبی بود اضافه خواهند شد
Arman
سینما اونسال رو یادتون رفته اونم یکی از زن های زیبا ترکیه است لطفاً اونم اضافه کنید
حامد شعبانی
سلام ممنون از پیشنهادتون حتما ایشون هم اضافه می کنیم
Mohanna
من خیلی طرفدار ایکو کارایل هستم چون هم جذاب هست هم زیبا
حامد شعبانی
ممنون از انرژِی مثبت  
Aynaz
قطعا مریم اوزرلی با زیبایی طبیعیش باید جزو ۱ تا ۴ امین زن زیبا میشد
حامد شعبانی
کاملا با شما موافقیم
Mmlo
هازال سوباشی و آیبوک پوسات هم حیفه نباشه
حامد شعبانی
پیشنهاد عالی بود قطعا اضافه خواهیم کرد
Saghar
قطعا برن سات باید در بین این اسامی باشه چون زیبایی طبیعیش خیلی بیشتر از کسایی که تو لیست بودن.واقعا جذابیت داره.البته این نظر منه
صبا
بله موافقم .برت سات به  این لیست اضافه شد.مچکرم
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا