مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
هایدی کلوم >
هایدی کلوم کرونا گرفت
هایدی کلوم کرونا گرفت
2020/03/18

هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد

خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است.اما هایدی کلوم گفته است که جواب آزمایش همسر او تام کائولیتز منفی بوده است.

هایدی کلوم برای بیماری کرونا آزمایش داده و منتظر جواب آن است و این می تواند خبری خوبی باشد که شوهر او مبتلا نیست.

داور آمریکا گات تلنت در قرنطینه خانگی

داور برنامه و شو تلویزیونی آمریکا گات تلنت که خود را در قرنطینه خانگی حبس کرده  تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند اخباری خوبی در مورد خود و شوهرش در اینستاگرام منتشر کرد.

او عکسی کارتونی در اینستاگرام خود منتشر کرده که کره زمین را بر روی تخت با ماسک نشان می دهد و باقی سیارات از پشت پنجره کلمه بزودی خوب شو را نگه داشته اند را نشان می دهد و هواداری از او پرسیده آیا جواب آزمایش شما منفی بوده است ؟ و او جواب داده به زودی...

در پیامی دیگر گفته است که تام خوب است و جواب او منفی بوده و جواب من هم پنجشنبه مشخص می شود. پیش از این او بارها اعلام کرده بود که مریض است و به دو پزشک مراجعه کرده اما قادر به انجام آزمایش کرونا نمی باشد.

 

هایدی کلوم و همسرش

 

در پیامی او اشاره کرده که شوهرش (kaulitz-getty) از سفر برگشته  و تمام هفته را بیمار بوده و از هم جدا زندگی کرده اند , من هم مثل همه شما در قرنطینه هستم تا این بیماری را شکسته بدهیم.خیلی دلم می خواهد او را در آغوش بگیرم اما کار درست را انجام می دهم و منتظر جواب آزمایش ها می مانم.

در زمان عجیبی هستیم اما باید به حرف مقامات گوش بدهیم و شهروندانی مسئول پذیر باشیم تا از کسانی که دوستشان دارین محافظت کنیم و فاصله خود را حفظ کنیم مخصوصا زمانی که احساس مریضی می کنیم

 بیوگرافی الساندرا آمبروزیو مدل  ویکتوریا سکرت

نام نویسنده : حامد شعبانی
هایدی کلوم برنامه هایدی کلوم عمس نوجوانی هایدی کلوم عکس هایدی کلوم فیلم هایدی کلوم قد هایدی کلوم وزن هایدی کلوم هایدی کلوم کرونا گرفت ویروس کرونا kaulitz getty heidi klum
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هایدی کلوم نه تنها یک سلبریتی مشهور و شخصیت تلویزیونی است، بلکه یک کارآفرین باهوش است که امپراتوری خود را از محصولات مد و زیبایی ساخته است. ... ( چگونه هایدی کلوم Heidi Klum به یک مدل و کارآفرین موفق تبدیل شد؟)
همکاران سابق هایدی کلوم ۴۵ ساله  و  ژیزلی بینچنی  ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top ... ( هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model)
بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر ح... ( ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است)
هایدی کلوم مدل آلمانی با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ )و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی که به نا... ( هایدی کلوم و همسر جدیدش)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا