مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار celebrity و شخصیت های معروف >
بیوگرافی ملانیا ترامپ همراه با عکس
بیوگرافی ملانیا ترامپ همراه با عکس
2021/05/13

همه چیز درباره ملانیا ترامپ همسر ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا

ملانیا ترامپ کیست؟

ملانیا ترامپ ، همسر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، در ماه جاری مورد توجه قرار گرفت تا ابتکار عمل خود را علیه مزاحمت اینترنتی ، "Be Best" آغاز کند. مبارزات انتخاباتی وی با توجه به علاقه همسرش برای توهین به مخالفان خود در توییتر ، برای برخی گیج کننده بود و دیگران او را بخاطر انتشار یک کتابچه آموزشی که تقریباً مشابه کتابی بود که دولت اوباما منتشر کرد ، مسخره کردند. نظرسنجی ها نشان می دهد که علی رغم انتقادات ، بانوی اول امریکا را  عموم مردم  دوست دارند و بسیار محبوب تر از همسرش است.

ملانیا ترامپ متولد چه سالی است.؟

ملانیا ترامپ در ۲۶ آپریل سال ۱۹۷۰ در اسلوونی متولد شده.
او در اسلوونی که در (آن زمان بخشی از یوگسلاوی) بوده بزرگ شد و قبل از اینکه در سال 1996 به شهر نیویورک برود ، از طریق آژانس های مد  اروپا ، میلان و پاریس به عنوان فشن مدل بکار مشغول شد. در سال 2005 وی با تاجر بزرگ املاک و مستغلات و شخصیت تلویزیونی دونالد ترامپ ازدواج کرد و پسرش بارون را در سال 2006 به دنیا آورد. بعدا در همان سال وی سیتیزن امریکا شد.

خانواده ملانیا ترامپ

پدر وی ، ویکتور کناوس  نمایندگی های فروش اتومبیل و موتورسیکلت را برای یک تولید کننده وسایل نقلیه دولتی مدیریت می کرد.  مادرش آمالیجا اها   روستای راکا بود و بعنوان یک طراح  در یک تولیدی  لباسهای بچه گانه  مشغول بکار بود.
 از زمان کودکی ملانیا در فشن شوهای لباسهای بچه گانه بعنوان مدل کار میکرد. او یک خواهر بزرگتر به نام اینس و  یک برادر ناتنی بزرگتر دارد.

 پدرش در اتحادیه کمونیست های اسلوونی بود که از سیاست بی خدایی دولت حمایت می کرد. 
اما او دخترانش را مخفیانه به مذهب کاتولیک غسل تعمید داد. وقتی ترامپ در سال 2017 با پاپ فرانسیس در واتیکان دیدار کرد ، ملانیا تسبیح خود را آورد و از پاپ خواست که آن را برکت دهد. 

تحصیلات ملانیا ترامپ چقدر است؟

 ملانیا در مدرسه در رشته ی طراحی و عکاسی  تحصیل کرده و قبل از انصراف از تحصیل به مدت یک سال در دانشگاه لیوبلیانا در رشته معماری و طراحی تحصیل کرد.

در واقع ملانیا از پنج سالگی بکار مدلینگ مشغول بود و از شانزده سالگی که برای عکاس مد اسلوونیایی Stane Jerko ژست گرفت ، شغل او بشکلی حرفه ای آغاز شد.  پس از یک سال حضور در دانشگاه لیوبلیانا ، برای خانه های مد در پاریس و میلان کار کرد ، محلی که در آن در  سال 1995 با پائولو زامپولی ، دوست شوهر آینده اش دونالد ترامپ ، ملاقات کرد.  زامپولی او را ترغیب کرد که به ایالات متحده برود و کارش را در آنجا دنبال کند.

دونالد ترامپ در مورد عکسهای مدلینگ ملانیا در سال 2016 گفته بود: "ملانیا یکی از موفق ترین مدل هاست .

در سال 2010 ، ملانیا در کنار کار مدلینگ شروع به راه اندازی و فروش کلکسیون جواهرات برند خودش به اسم ( Melania Timepieces ) کرد.
  او همچنین یک مجموعه مراقبت از پوست ملانیا مارکز را در فروشگاه های سطح بالا به بازار عرضه کرد. 
  در سال 2016 ، مشاغل وی در آن سال بین 15000 تا 50،000 دلار آمریکا حق امتیاز دریافت کردند. 
اما بعد از اینکه بانوی اول امریکا شد سخنگوی کاخ سفید گفت که شرکت های او دیگر فعال نیستند و "بانوی اول قصد ندارد از موقعیت خود برای سود استفاده کند و چنین کاری نخواهد کرد".

ملانیا ترامپ چگونه با دونالد ترامپ آشنا شد؟

در سپتامبر 1998 ، ملانیا در یك مهمانی با دونالد ترامپ آشنا شد ، و این زوج شروع به ملاقات مکرر یکدیگر كردند  در حالی كه دونالد ترامپ در مرحله طلاق از همسر دوم خود ، مارلا مپلز بود.
طلاق وی در سال 1999 نهایی شد.

این دو در سال 2004 نامزد شدند. در 22 ژانویه 2005 ، آنها در  فلوریدا ازدواج کردند .در این مراسم افراد معروفی مانند کتی کوریک ، مت لائور ، شهردار سابق شهر نیویورک رودی جولیانی ، هایدی کلوم ، استار جونز ، پی دیدی ، شاکیل اونیل ، باربارا والترز ، کنراد بلک ، رگیس فیلبین ، سیمون کاول ، کلی حضور داشتند. ریپا ، سناتور هیلاری کلینتون و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون.  
 ملانیا لباس عروسی  200،000 دلاری آمریکا دوخت و طراحی جان گالیانو از برند کریستین دیور را پوشیده بود و مراسم و پذیرایی توسط رسانه ها به طور گسترده ای پوشش داده شد.

در 20 مارس 2006 ، او پسرشان بارون ویلیام ترامپ را به دنیا آورد.

عکس ملانیا ترامپ

نام نویسنده : حامد شعبانی
دختر ملانیا ترامپ سفر ملانیا ترامپ شوهر ملانیا ترامپ خیانت ملانیا ترامپ شماره تلفن ملانیا ترامپ بیوگرافی ملانیا ترامپ فیلم ملانیا ترامپ عکس ملانیا ترامپ ملانیا کناوس ملانیا ترامپ Melania Trump
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
یک دانشجوی 20 ساله که میهماندار مراسم است، باعث برهم خوردن رابطه جرارد پیکه و شکیرا شده است. پیکه و شکیرا   پس از 12 ... ( خیانت پیکه به شکیرا رابطه پیکه با مادر گاوی بازیکن بارسا معشوقه پیکه کیست؟)
مشین گان کالی ( Machine Gun Kelly)  رپر ۳۱ ساله و جنجالی این روزها هفته گذشته با حلقه‌ای ۳۴۰ هزار دلاری از مگا... ( ازدواج مگان فاکس و مشین گان کالی جزئیات حلقه مشین گان کالی به مگان فاکس که هرگز خارج نمی شود)
سلنا گومز در دنیای مارول…؟! طی ساعات اخیر بسیاری از کاربران و طرفداران سلنا گومز با انتشار تصاویری در فضای مجازی، با اشاره به... ( سلنا گومز در نقش زن عنکبوتی انتخاب خواهد شد اسپایدر وومن بعدی سلنا گوگز خواهد بود)
شیوا فلاح قطعا اگر شما ورزشکار باشد یا حتی پیج های ورزشی رو دنبال کنید عکس های شیوا فلاح را دیده اید.یکی از بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران ... ( شیوا فلاح یکی از جذابترین و بهترین فیتنس کار و بدنساز زن ایرانی را بیشتر بشناسیم)
بعد از جدایی زین ملک و جی جی حدید که شایعاتی بر خیانت جی جی حدید به زین مالک بود و حتی تا جایی پیش رفت که یولاندا حدید اعلام کرد بچه جی جی ا... ( دوآ لیپا طلاق گرفت و از انور حدید جدا شد.دوآ لیپا روابط زیادی دارد.)
تام هالند و زندیا عاشق یکدیگر هستند. ایمی پاسکال تهیه کننده فیلم اسپایدر من در مصاحبه جدیدش گفته  به تام هالند و زندیا بازیگران سری جد... ( تام هالند عاشق زندیا است آنها باهم ازدواج می کنند!همراه با عکس و اینستاگرام)
ازدواج افراد مشهور برای طرفداران آنها یکی از مهمترین مسائل است که توسط افراد دنبال می شود و حتی کوچکترین شایعه در مورد روابط آنها یا ازدواجش... ( محبوب ترین زوج در بین سلبرتی ها چه کسانی هستند کدام سلبریتی ها باهم در رابطه هستند)
شایعات زیادی در حال شکل گیری است پریانکا چوپرا بازیگر و مدل محبوب هندی ساعاتی پیش نام فامیلی همسرش نیک جوناس  را از پیج اینستاگرامش پاک... ( فیلم خیانت پریانکا چوپرا به نیک جوناس باعث جدای پریانکا چوپرا و نیک جوناس شد شایعه یا واقعیت؟)
سوفیا اوریستا Sophia Urista خواننده ۳۶ ساله آمریکایی و عضوی از گروه کاور کن، روی صورت طرفدارش ادرار کرد! آیا سوفیا اوریستا... ( سوفیا اوریستا کیست؟ فیلم ادرار کردن سوفیا اوریستا بر روی طرفدارش و اعتراض رسمی ایران به سوفیا اوریستا)
دعوای شدید بین مشین گان کلی همسر مگان فاکس  و کانر مک گرگور مبارزه Ufc  در مراسم VMAs 2021! مشین گان کلی خواننده آمری... ( مگان فاکس با کانر مک گرگور در رابطه است؟ فیلم خیانت مگان فاکس)
کامیلا کابیو خواننده و مدل  ۲۴ ساله و شان مندز خواننده جوان و محبوب ۲۳ ساله که به یکی از مشهورترین زوج های محبوب و دوست داشتنی  بی... ( خیانت کامیلا کابیو به شان مندز حقیقت دارد ؟ کامیلا کابیو و شان مندز از یکدیگر جدا شدند.)
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار خواهند شد. بریتنی اسپیرز بعد از آزادی از حضانت پدرش که طی 13 بر تمام امور او نظارت داشت و به نوعی بر... ( بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دارد شدند بچه سام اصغری و بریتنی اسپیرز)
مراسم عروسی پاریس هیلتون و عکس لباسش عروسش تحسین همه طرفداران را همراه داشت. مراسم عروسی پاریس هیلتون مدل و سلبریتی محبوب آمریکایی &nb... ( عروسی پاریس هیلتون و لباس عروس پاریس هیلتون در حضور کیم کارداشیان و بی‌بی رکسا جنجال آفرید)
برنامه آشپزی سلنا و سرآشپز Selena + Chef برنامه آشپزی سلنا گومز به نام «سلنا + سرآشپز» برای فصل چهارم در شبکه HBO تمدید ... ( برنامه آشپزی سلنا گومز با نام سلنا + سرآشپز برای فصل 4 هم ساخته می شود.دانلود سلنا + سرآشپز)
فیلم پیلار روبیو همسر سرخیو راموس در اینستاگرام ویدیویی از پیلار روبیو PILAR RUBIO سوپر مدل و  مجری تلویزیونی ۴۳ ساله اسپانیایی... ( پیلار روبیو همسر سرخیو راموس فیلمی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که ایرانی ها تعجب کردند.)
این روزها سایت‌ ها و رسانه‌ و فضای مجازی اخبار و تصاویر ازدواج شاهزاده آلمانی "الکساندر سو شامبورگ لیپه" با مهکامه ... ( شاهزاده آلمان با یک ایرانی ازدواج کرد و مراسم سلطنتی برگزار کرد)
تنها کوچه "تاریک" در نیویورک ، جایی که فیلم ها و سریال های تلویزیونی همگی در آن فیلمبرداری می شوند برخلاف شایعات ، عملاً مکان م... ( کوچه ای که تمام فیلم های جنایی و ترسناک هالیوودی در آنجا ساخته می شود؟آیا میدانید این لوکیشن کجاست؟)
طرفداران تیم رد ساکس الکس رودریگز را با شعارهای جی لو در طول پخش شبکه فاکس سوژه کردند. هفت ماه ازجدایی عشق دو ساله الکس رودریگز و جن... ( هو شودن الکس رودریگز توسط طرفداران جنیفر لوپز در هنگام بازی در استادیوم)
ایا ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز ازدواج کرده است؟ جورجینا رودریگز Georgina Rodriguez مدل,تاجر و دوست دختر ۲۷ س... ( ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز رسمی شد.)
حادثه ای ناگوار در حین فیلم‌برداری پروژه Rust  که هنوز ابعاد آن مشخص نیست. الک بالدوین بازیگر ۶۳ ساله هالیوودی در حین... ( الک بالدوین بازیگر سرشناس هالیوودی فیلم بردار فیلم جدیدش Rust خانم هالینا هاچینز را با شلیک گلوله کشت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا