مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
آیشواریا رای و کرونا
آیشواریا رای و کرونا
2020/07/27

بیوگرافی کامل آیشواریا رای همراه با عکس

آیشواریا رای (زادهٔ ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور) بازیگر هندی و دختر شایستهٔ‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است.از جمله آثاری که آیشواریا در آن‌ها بازیگری کرده می‌توان به دوم ۲، عروس و تعصب، دوداس، پلنگ صورتی ۲ و ای دل مشکل اشاره کرد

آیشواریا رای در منگلور در جنوب هند در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. پدرش مهندس دریانوردی و مادرش نویسنده بود. نیاکان او از مردم بونت بنگلور بودند. خانوادهٔ او پیش از تولدش به بمبئی مهاجرت کردند. زبان مادری آیشواریا رای تولو است، او به زبان‌های هندی، انگلیسی، کانارا، ماراتی و تامیل هم مسلط است.

 پدرش ، کریشناراج ، که در 18 مارس 2017 درگذشت ، زیست شناس ارتش بود ، در حالی که مادرش ، وریندا ، یک خانه دار است .  وی یک برادر بزرگتر ، آدیتا رای دارد که مهندس نیروی دریایی بازرگان است. فیلم Rai Dil Ka Rishta 2003 توسط برادرش تهیه و توسط مادرش به نویسندگی و تولید شده است.  خانواده به بمبئی نقل مکان کردند، جایی که رای در دبیرستان آریا ویدیا مندیر شرکت

کرد.  رای تحصیلات میانه خود را در کالج Jai Hind به مدت یک سال انجام داد ،  و سپس به کالج DG Ruparel 14 در Matunga پیوست .

او در دوران نوجوانی 5 سال در رقص و موسیقی کلاسیک آموزش دید. موضوع مورد علاقه او جانورشناسی بود ، بنابراین او ابتدا حرفه ای در رشته پزشکی را در نظر گرفت. سپس با برنامه ریزی برای معمار شدن ، در آکادمی معماری راچانا سنساد ثبت نام کرد ، اما بعداً تحصیلات خود را رها کرد تا حرفه ای را در الگوسازی دنبال کند.

نامزدی نافرجام و پردردسرش با دو ستارهٔ بالیوود یعنی سلمان خان و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می‌توانست نشانهٔ این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کودکی مردان را زیر نفوذ خود دارد.

سرانجام آیشواریا رای با آبیشک باچان، هنرپیشهٔ هندی ازدواج کرده و عروس هنرپیشهٔ مشهور، آمیتاب باچان شد. در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی آیشواریا رای دختری به دنیا آورد.

آیشواریا رای  برنده جایزه و نفر اول مسابقه جهانی Miss World 1994  است 

 او اولین بازیگری خود را در فیلم مانی راتنام در سال 1997 در فیلم تامیلی ایروار انجام داد و اولین فیلم هندی خود را در Aur Pyaar Ho Gaya در همان سال داشت. اولین موفقیت تجاری وی درام عاشقانه تامیل ( Jeans Jeans) (1998) بود که گرانترین فیلمی بود که در آن زمان در سینمای هند ساخته شد . او به موفقیت های گسترده تری دست یافت و دو جایزه بهترین بازیگر زن را نیز از آن خود کرد.

رای در سال 2007 با بازیگر ابیشک باچان ازدواج کرد . این  زن و شوهر یک دختر دارند. نقش های خارج از سینمایی وی شامل وظایف به عنوان سفیر برند برای چندین سازمان خیریه و کمپین ها است. او یک سفیر حسن نیت برای برنامه مشترک سازمان ملل در مورد ایدز (UNAIDS) است. در سال 2003 ، او اولین بازیگر زن هندی بود که در جشنواره فیلم کن عضو هیئت داوران شد .

در سال 1991 ، رای برنده مسابقه بین المللی سوپر (که توسط فورد ) برگزار شد و سرانجام در نسخه آمریکایی Vogue به نمایش درآمد . در سال 1993 ، رای به دلیل حضور در تبلیغات پپسی با بازیگران عامیر خان و مهیما چودری به رسمیت شناخته شد .  "سلام ، من سانژانا هستم" ، گفتگوی او در تبلیغات باعث شد او فوراً مشهور شود.در سال 2004 خانم هند ، وی مقام دوم ، پشت سوشمیتا سن را از آن خود کرد ، و به عنوان قهرمان خانم هند جهان، همچنین برنده پنج عنوان زیر دیگر :

 "Miss Catwalk" ، "Miss Miraculous" ، "Miss Photogenic" ، "Miss Perfect Ten" و "Miss Popular" شد.

او تنها بازیگری است که پپسی و کوکا کولا را تایید کرد. 

او یکی از سفیران برتر برند در کشور است و از این لحاظ یکی از بازیگران پردرآمد بالیوود است. 

کارهای اجتماعی و بشردوستانه
در سال 1999 ، رای در یک تور جهانی به نام پنج باشکوه به همراه عامیر خان ، رانی مکریجی ، آکشیای کانا و Twink Khanna شرکت کرد . در همان سال ، او به عنوان سفیر ظرافت لونسینس منصوب شد . در سال 2003 ، او اولین بازیگر زن هندی شد که عضو هیئت داوران در جشنواره فیلم کن شد . در همان سال او به همراه اندی مک داوول ، اوا لانگوریا و پنهلوپ کروز به عنوان سفیر برند جهانی L'Oréal شد .

 رای سفیر نام تجاری انجمن چشم بانک از فعالیت های سراسر کشور هند برای ترویج اهدای چشم در هند است. در سال 2005 ، وی سفیر برند پالس پولیو شد ، کمپینی که توسط دولت هند در سال 1994 برای ریشه کن کردن فلج اطفال در هند ایجاد شد.  در همان سال ، رای به عنوان سخنگوی سال بین المللی میکرو اعتبار و با آگاهی از اهداف و اولویت های اصلی اقدامات کاهش فقر سازمان ملل منصوب شد .

رای از سال 2001 در چندین نمایش صحنه ای و تورهای جهانی شرکت کرده است. اولین تور جهانی وی ، یک سری کنسرت به نام Craze 2001 ، در کنار آنیل کاپور ، عامیر خان ، پریتی زینتا و گریسی سینگ در سراسر ایالات متحده اجرا شد . این نمایش به دلیل حملات 11 سپتامبر 2001 با لغو زودهنگام روبرو شد و تیم آماده شد تا هرچه سریعتر به هند بازگردد. با این حال ، نمایش ها با موفقیت در کانادا ادامه یافت. 

در سال 2002 ، او در نمایش از هند با عشق در انگلیس ، به همراه آمیتاب باچان ، عامیر خان ، شاهرخ خان و پریتی زینتا شرکت کرد. این در دو سالن در فضای باز، در اولدترافورد و لندن هاید پارک با بیش از 100،000 تماشاگر،. اجرا شد. 

در سال 1999 ، رای شروع به ملاقات با بازیگر بالیوود سلمان خان کرد . رابطه آنها اغلب در رسانه ها گزارش می شد تا اینكه این زوج در سال 2002 از هم جدا شدند. رای "سوءاستفاده (كلامی ، جسمی و عاطفی) ، كفر و عصبانیت" از جانب خان را از دلایل پایان دادن به این رابطه عنوان كرد

Rai در 16 نوامبر 2011 دختری به نام Aaradhya به دنیا آورد.  رای معمولاً با نام های "Ash" و "Aish" توسط هواداران و رسانه ها خوانده می شود ، اما اظهار داشته است که وی دوست ندارد از وی با این  عنوان خوانده شود.  او مردم را از استفاده  به نامهای دیگری به غیر از "آیشواریا" منصرف کرده است زیرا نمی خواهد "نام خوب خود را" خراب کند. 

در 12 ژوئیه سال 2020 ، رای و دخترش گزارش شده اند که COVID-19 را آزمایش کرده اند . در 17 ژوئیه ، گزارش شده است که آنها در بیمارستان بستری شده اند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
فیلم هندی سلبریتی بازیگر هند امیتاپاچان امیر خان هالیوود بالیوود سلمان خان آیشواریا رای
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا