مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی >
کرم روز لاکچری کوین چیست؟
کرم روز لاکچری کوین چیست؟
2021/08/05

کرم روز لاکچری کوین قیمت نحو استفاده مواد مورد استفاده همراه با مشاوره رایگان

 کرم روز لاکچری کوین از چه مواد ئ ترکیباتی تشکیل شده است؟

این محصول حاوی ترکیبات:

1_ گلیسرین در کرم روز لاکچری کوین

 گلیسیرین  شبیه عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست است؛ رطوبت محیط را جذب پوست می کند وقدرت حفاظتی پوست را بالا می برد تا مواد شیمیایی مضر را دفع کند و در عوض میزان بیشتری آب در خود حفظ میکند و در نتیجه پوست کمتر خشک می شود.

2_ ویتامین E در کرم روز لاکچری کوین

ویتامین E همچون ویتامین ث خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثرات  شیمیایی مخربی که به بافتهای بدن لطمه میزند را از بین میبرد. ویتامین E از جوانه گندم بدست می آید  این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار میگیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می کند.

3_ اسید استئاریک در کرم روز لاکچری کوین

خواصی که این ماده دارد آن را به یک ماده پاک کننده طبیعی تبدیل می کند. این ترکیب می تواند به از بین بردن سبوم چربی های منافذ پوستی، آلودگی و باکتری های اضافی پوست، مو  همچنین یک ترکیب نرم کننده محسوب می شود. 

4_ ویتامین C در  کرم روز لاکچری کوین


ویتامین C یک مولکول حیاتی برای سلامت پوست است.  ویتامین C به جلوگیری و درمان عکسبرداری ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) کمک کند. یک ماده سازنده طبیعی پوست است که در درم و اپیدرم در سطح بالایی یافت می شود.
ویتامین C موجود در پوست به طور معمول از جریان خون منتقل می شود. ویتامین C باعث التیام زخم می شود. کمبود ویتامین C منجر به ترمیم زخم ضعیف می شود و ویتامین C موضعی ممکن است در برابر آکنه برای کاهش ضایعات التهابی مفید باشد همچنین باعث روشن شدن خفیف پوست می شود.

5_ دایمتیکون در کرم روز لاکچری کوین

دایمتیکون منافذ پوستی را مسدود میکند و وضع پوستهای مستعد جوش , بافت ابریشمی  پوست نقش تقویت کننده دارد و تاثیرگذاری سایر ترکیبات را به حداکثر میرساند. خاصیت مات کنندگی دارد و به همین خاطر برای پوستهای چرب یا با منافذ بزرگ بسیار مناسب است. در کرمهای پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده میشود. 
 رتینول 
مصرف رتینول و رتینA خطهای ریز چهره و چینها را کاهش و تولید کلاژن را افزایش میدهد. اما رتینA اثرگذاری بیشتری دارد، سریعتر نتیجه میدهد و نه تنها در مبارزه با آثار پیری بلکه در درمان آکنه مؤثر است.  در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ مؤثر است.

طریقه مصرف  کرم روز لاکچری کوین چگونه است؟

1_ بهتر است قبل از مصرف پوست خود را با پاک کننده مناسب تمیز کنید.
2_ سپس یک لایه نازک از کرم روز لاکچری کوین را روی پوست تمیز برای یک دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
3_  شب ها قبل از خواب یک لایه نازک از کرم شب لاکچری کوین را روی پوست تمیز برای یک دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

خصوصیات ظاهری  کرم روز لاکچری کوین :
وزن : ۳۰g
حاوی ویتامین های :E,C
کشور تولید کننده:فرانسه
جنس ظرف: پلاستیک فشرده

قیمت  کرم روز لاکچری کوین چقدر است؟

قیمت این محصول در بازار  490/000 تومان  می باشد اما اگر سایت صباریکو اقدام به تهیه این محصول بکنید با قیمت 398/000۰هزار تومان  و ارسال درب منزل به دست شما خواهد رسید.

 کرم روز لاکچری کوین از کجا تهیه کنم؟

شما می توانید برای تهیه این محصول در واتس آپ با شماره 09370811369 تماس حاصل فرمایید.

پیج اینستاگرام مانتو

نام نویسنده : حامد شعبانی

نحو استفاده کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین از کجا تهیه کنم

کرم روز لاکچری کوین چیست

کرم روز چگونه کار می کند

نحو استفاده کرم روز

فیمت کرم روز

کرم روز چیست

کرم روز لاکچری کوین

Day cream

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خرید وسایل و لوازم آرایشی اصل آیا امکان دارد؟ قطعا این روز ها لوازم آرایشی که از اقلام جدا نشدنی از زندگی افراد جامعه شده و باید بدانید ک... ( لوازم آرایشی اصلی و فرعی قیمت معرفی برند ها فروشگاه خرید انلاین)
ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون مورال آپ چیست؟ ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون یک محصول تخصصی بدون نیاز به آبکشی از برند مورال آپ می... ( ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون مورال آپ چیست؟ طریق مصرف عوارض قیمت و نمایندگی مورال آپ)
ژل شستشوی صورت ویتابلا چیست؟ از این ژل می‎توانید جهت پاک کردن آرایش و از بین بردن آلودگی و چربی ‎های روی پوست صورت  که روزان... ( ژل شستشوی صورت ویتابلا طریقه مصرف قیمت عمده فروشی تولیده کننده نمایندگی)
تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ چیست؟ تونیک تقویت کننده مو 100% گیاهی بیز با نام Hair Friend  سلامتی و زیبایی موی شما را تضمین می نم... ( تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ قیمت فروش طریق مصرف نمایندگی و ارسال تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ ساخت کجاست)
روغن رزماری لاکچری کوین چیست؟ رزماری، به صورت درختچه و با برگ سوزنی شکل است که دارای رایحه و عطر قوی و همیشه سبز است.این گیاه در مدیترانه و... ( روغن رزماری لاکچری کوین قیمت فروش روغن رزماری لاکچری کوین طرز استفاده روغن رزماری لاکچری کوین نمایندگی روغن رزماری لاکچری کوین)
معرفی  کرم ترمیم کننده گاتیو کرم ترمیم کننده یکی از محصولات برتر برند گاتیو (GATIEAU) می باشد. این کرم زیبایی بهترین گزینه انتخابی ب... ( کرم ترمیم کننده گاتیو چیست طریق مصرف کشور سازنده قیمت و نحوه خرید و حجم کرم ترمیم کننده گاتیو)
  مشخصات روغن آرگان لاکچری کوین  روغن آرگان، به طور طبیعی از هسته میوه درخت آرگان استخراج می شود. این روغن، سرشار از انواع ویتا... ( روغن آرگان لاکچری کوین قیمت طرز استفاده خرید نمایندگی و اطلاعات مفید کشور سازنده)
پاکسازی پوست برداشتن سلولهای مرده و نیز آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است.این کار می تواند سبب ایجاد طراوت و شادابی  در پو... ( پاکسازی پوست چیست؟ مشاوره رایگان هزینه مزایا خطرات)
یكی از مهمترین مزایای روغن گل سرخ قطعاً توانایی آن در تقویت خلق و خو است. استفاده از کف حمام گل سرخ آروماتیک با قدرت بالای رایحه درمانی در ا... ( کف حمام گل سرخ آروماتیک)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا