مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بیوگرافی بیران داملا ییلماز
بیوگرافی بیران داملا ییلماز
2020/04/05

بیوگرافی بیران داملا ییلماز در سریال ترکیه Baraj یا سد (عکس)

بیران داملا ییلماز (Biran Damla Yılmaz) متولد 1376/4/7 در شهر استانبول است .زمانی که او در هنرستان مشغول به تحصیل بود در سریال غنچه های زخمی (Bizim Evi Halleri) حضور پیدا کرد. این سریال از شبکه های فارسی زبان  جم پخش شد و در زمان پخش از محبوبیت زیادی برخوردار بود .دالملا ییلماز بعد از سریال غنچه های زخمی در هیچ پروژه ای که نقش اصلی را به عهده داشته باشد حضور پیدا نکرد .اما خبر ها منتشر شده که  او به تازگی در سریال سد یا (Baraj) در نقش Nehir نقش اصلی را برعهده خواهد داشت. این سریال با توجه به داستان جذابی که دارد بیش از قبل او را مشهور خواهد کرد.

داستان سریال جدید baraj  یا سد

بازسازی سریال های کره ای  یا آمریکایی توسط ترکیه  تقریبا به یک عادت تبدیل شده بود.اما این بار ورق برگشته در سریال جدید  baraj یا سد  که به سفارش شبکه Fox تولید شده با داستانی متفاوت رو به رو هستیم این سریال اقتباسی از یک فیلم  درام  قدیمی ترکیه ای به همین نام است که در سال 1977 تولید شده و جالب است بدانید در آن فیلم  ناصر ملک مطیعی بازیگر خوب ایرانی هم نقش آفرینی کرده!

در این سریال  شخصیت مرد داستان Nazim یک فرد به شدت جدی و مغرور , که در کار سدسازی مشغول بکار است او در یک حادثه , زخم کاری روی صورت خود دارد این زخم بتعث شده وی  فردی غیراجتماعی و منزوی شده و از برقراری ارتباط با آدم ها طفره برود ,  به همین دلیل از طریق یک سایت دوست یابی آنلاین با دختری به اسم Nehir ( بیران داملا ییلماز ) آشنا می شود و با او شروع به چت کردن می کند به طوری که این کار برای او سرگرم کننده می شود .

تنهایی او با این پبام ها پر می شود  تا اینکه بعد از مدتی Nehir عکسی از خود برای Nazim می فرستد و از او هم می خواهد که وی نیز عکسی از خود برای Nehir بفرستد اما ناظم که به نهیر علاقمند شده بود بخاطر ترس از دست دادن او عکس Tarik را که یک جوان خوشتیپ و خوشگذران است و به تازگی از استانبول نقل مکان کرده اند را برای Nehir ارسال می کند و از Tarik می خواهد که تا مدتی نقش او را بازی کند و با Nehir قرار بگذارد اما  تا زمانی  که این دو نفر  همدیگر را ملاقات می کنند واکنش ها و مسائل پیچیده و غافلگیر کننده ای اتفاق می افتد.

 

محاصبه جذاب و خواندنی بیران داملا ییلماز با مجله کلیبک  

بیران داملا یلماز بازیگر سریال غنچه های زخمی مصاحبه ای  با مجله  کلیبک  انجام داده  که برای شما علاقه مندان به سریال ها و بازیگران ترکی در این مطلب منتشر کرده ایم .امیدواریم از خواندن این مصاحبه لذت ببرید.
با قرنطینه کورونا چه می کنید این روزها روزهایی هستند که باید افکار و روحیه خود را مدیریت کنیم ... چگونه این کار را  می کنید؟
پیش از این من  فرصتی برای انجام کارهای خود  نداشتم همیشه دنبال فرصتی بودم که بتوانم کاملا  تنها باشم. بنابراین ، من تصمیم گرفتم این دوره را فقط با تمرکز روی آنها سپری کنم.
 می خواستم بنویسم ، نوشتن را شروع کردم. می خواستم نقاشی کنم ، شروع کردم به نقاشی. من مراقب بدن  خود هستم. من روح خودم را تقویت می کنم  این دوره را با توجه به خودم سپری  می کنم. به نوعی  به خودم کمک می کنم.
"من فردی هستم که دوست دارد تنها باشد" 

آیا شما خوشحال هستید؟ ، اما چیزی مثل تنهایی وجود دارد. چه اتفاقی می افتد وقتی احساس تنهایی می کنید؟
من فردی هستم که دوست دارد تنها باشد.  شخصیت من فردی درون گرا  است دوست دارم روی خودم حساب کنم و به ندای درونم گوش بدهم. 
آنچه مرا  از تنهایی در می آورد طرفداران  من هستند. من با آنها ارتباط برقرار می کنم و به آنها عشق می ورزم .
من در خانه  دو سگ دارم که به معنایی واقعی بازیگوش و پرانرژی هستند روز به پایان می رسد و آنها همچنان در حال بازی هستند.من عاشق آنها هستم.

"من به بهداشت و ورزش اهمیت خاصی می دهم" 

شما وقتی در خانه هستید به قوانین بهداشتی توجه می کنید ، درست است؟

بله ، مطمئنا ... صادقانه بگویم ، من آدم خیلی وسواسی نیستم . البته  به بهداشت توجه می کنم. من این روزها  که ویروس کرونا در جهان همگیر شده  توجه بیشتری به بهداشت فردی  می کنم. چند روز پیش به یک اجرای زنده دعوت شده بودم قبل از شروع برنامه ،دست های خود را با الکل ضد عفونی کردم و پروتکل های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کردم. فکر کنم خیلی خوب باشد که همه افراد بهداشت را رعایت کنند و عادت های غلط بهداشتی را به کل فراموش کنند. 

به نظر شما امکان دارد جامعه به حالت عادی بازگردد و همچنان پروتکل های بهداشتی هم رعایت شود؟

بله ، فکر می کنم امکان این باشد من هم اکنون در استانبول نیستم ، در یالوا هستم. بعد از 20 روز تصمیم گرفتم  با اتومبیل به ساحل بروم و به نظرم یک چیز باورنکردنی برای من بود  دریایی شگفت انگیز و ساحل آرامش بخش

چه نوع غذای مصرف می کنید آیا خود شما آشپزی می کنید؟

من عاشق آشپزخانه هستم من عاشق آشپزی و غذا  هستم. من از نوجوانی علاقه خاصی به آشپزی داشته ام و حتی در مورد آن مطالعه کردم.
"غنچه های زخمی برای من یک آموزش چهار ساله بود" 
 

تا کنون چه کارهایی انجام داده ای؟
بزرگترین شانس من شروع کار سینمایی در سنین جوانی است ... صادقانه بگویم من تقریبا مانند کودکان عادی کودکی نکرده ام  بدون استراحت به کارم ادامه دادم و در جایی درستی قرار گرفتم. غنچه های زخمی  برای من مثل یک آموزش چهار ساله بود. هم در جلوی دوربین و هم در پشت دوربین. من همه چیز را در محیط کار  کامل  یاد گرفتم. این شانس خوب من است  هر آنچه را که به عنوان یک تجربه کاری  آموخته ام به دیگران آموزش می دهم . من هر روز یاد می گیرم که هر  مشکل و سدی برای من تجربه جدیدی را  رقم خواهد زد.
"من هیچ وقت دنبال شهرت و محبوبیت نبوده ام"


من همیشه  گفتم که محبوبیت و بخشی از معروف بودن را نمی خواهم. من هرگز نخواستم نقش اصلی را بر عهده بگیرم ، اما همیشه چنین پروژه هایی به من پیشنهاد شده اند. من همیشه  گفتم که نمی خواهم این مسئولیت را سریعاً بر عهده بگیرم. من برای نقش اصلی  آماده نیستم . می خواهم  آرام یاد بگیرم. هنوز هم همینطور هستم.
    "انسانها چیزهای را  می خواهند که همیشه از آن برخوردار نیستند" 

آیا تجربه یک لحظه بد حرفه ای را در کار خود داشتید ؟

ما در یک صنعت دشوار کار می کنیم. من از وقتی 14 ساله بودم در این صنعت حضور دارم. بدون وقفه ادامه دادم. وقتی 18-19 ساله بودم یک روز به خانه آمدم  و گریه کردم. نمی دانستم چرا گریه می کنم. تنها چیزی که فکر می کردم این بود  که: "آیا من الان این سن را گم کرده ام؟ کسانی که هم سن من هستند به دانشگاه می روند و مسافرت می کنند. نمی دانم که دوستانم  را گم کرده ام؟
 " شاید آنها شرایطی را که من در آن زندگی می کنم دوست داشته باشند و بخواهند. انسان ناسپاس است ، آنها همیشه چیزهایی را می خواهند که ندارند. همیشه در آن سن خود را زیر سوال می برید. بعد با خودم فکر کردم و تصمیم گرفتم که خوشحالم باشم.
"آنها نمی توانند من را مجبور به کاری بکنند" 

من فردی نیستم که بتوانم افکارم را با دیگران در میان بگذارم.

آیا می توانید به مردم بگویید نه؟
بله ، می توانم بگویم همیشه  در خواست ها و تصمیماتم  روی خودم حساب می کنم . آنها نمی توانند آنچه را که من نمی خواهم به دست آورند.
من این چالش را برای شما آماده کردم ... بگذارید ببینیم جواب  شما چه خواهد بود؟ ...

غنچه های زخمی یا گل های عصبانی؟

گل های عصبانی
برگردد یا فراموش کرده ای؟

فراموشش کردم

آیا به معنای بله یا خیر برای هر سؤال است؟
  صلح یا دعوا؟

مبارزه کردن
لباس شب یا ورزشی؟
ورزشی
 کارت اعتباری یا پول نقد؟
کارت اعتباری
برای خوابیدن روی مبل یا تخت ؟
تخت 

اینستاگرام بیران داملا ییلماز

شما می توانی با کلیک روی بیوگرافی دیگر بازیگران ترکیه ای از این مطالب لذت ببرید.

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz

نام نویسنده : حامد شعبانی
بیران داملا ییلماز Baraj سریال ترکیه ای سد اینستاگرام بیران داملا ییلماز ثروت بیران داملا ییلماز شوهر بیران داملا ییلماز فیلم بیران داملا ییلماز سریال بیران داملا ییلماز عکس بیران داملا ییلماز Biran Damla Yılmaz
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا